; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - شایعات عجیب درباره جواد نکونام و سکوت مدیران استقلال - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شایعات عجیب درباره جواد نکونام و سکوت مدیران استقلال

12 شهريور 1403 ساعت 14:30

با وجود اوج‌گیری شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کاری جواد نکونام در استقلال، همچنان سکوت مدیران این باشگاه ادامه دارد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فوتبال ۳۶۰ ،استقلال هفته سوم را با شکست برابر حریف هم‌نام خوزستانی خود به پایان برد و این نتیجه زمینه‌ساز ایجاد شرایطی بحرانی برای آبی‌ها شده است؛ به‌طوری‌که بعد از باخت شاگردان جواد نکونام برابر استقلال خوزستان، زمزمه‌ها درباره برکناری سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به اوج خود رسیده و خبر‌های ضدونقیضی درباره پایان احتمالی همکاری نکونام با استقلال منتشر شده که البته هیچ‌کدام از خبر‌های منتشره به صورت رسمی تایید و یا رد نشده است.

۳ جام از دست رفته جواد در فصل نخست
نکونام در اولین فصل حضورش در استقلال توانست ۶۷ امتیاز در لیگ برتر کسب کند، اما ناکام در کسب جام بود. در جام حذفی هم در همان قدم اول، آبی‌ها با پذیرش شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند تا عملاً شانس حضور در سوپرجام را هم از دست بدهند و از میان ۳ جام ممکن، هیچ جامی در فصل نخست حضور نکونام روی نیمکت استقلال، نصیب آبی‌ها نشد! با این وجود، تصور می‌شد که بعد از جذب ستاره‌های نامدار سبک بازی استقلال در فصل جدید تغییر نکند، اما فعلاً این مسئله محقق نشده است.

نکونام و چالش «حیا کن، رها کن»!
جواد نکونام بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان، نه‌تن‌ها در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز شاهد تشویق فرهاد مجیدی بود، بلکه از سوی هواداران استقلال شعار «حیا کن، رها کن» را شنید؛ آن‌هم در حالی‌که هنوز ۳ هفته از فصل جدید لیگ برتر گذشته، اما کسب تنها ۴ امتیاز و ناکامی نکونام در تغییر سبک بازی آبی‌ها با وجود جذب ستاره‌های نامدار، کاسه صبر جمعی از هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه شهدای فولاد را لبریز کرد و آن‌ها با شعار‌های تند خواهان کناره‌گیری نکونام شدند.

برکناری نکونام، سوژه اول شبکه‌های اجتماعی!
سرمربی استقلال فقط در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز شعار‌های مرتبط با جدایی‌اش را نشنید؛ بلکه مرور وضعیت شبکه‌های اجتماعی در طول ۴۸ ساعت اخیر نشان می‌دهد که هشتگ‌های مرتبط با برکناری جواد نکونام در صفحات رسمی باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج‌فارس جولان می‌دهند و در شبکه ایکس (توییتر) هم هشتگ مرتبط با اخراج سرمربی استقلال به سرعت فراگیر (ترند) شد تا مشخص شود که این‌بار آتش انتقادات هواداران استقلال علیه نکونام، تندتر از همیشه است.

نام فرهاد در میان است، مدیران سکوت کرده‌اند
مسئولان باشگاه استقلال به نظر می‌رسد فعلاً در حال ارزیابی شرایط هستند، اما آنچه واضح است اینکه جواد نکونام، یک آلترناتیو جدی دارد؛ فرهاد مجیدی. چهره‌ای هم که رقم‌زننده آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بوده و هم این قهرمانی را به شکلی تاریخی و با رکورد‌هایی ویژه به‌ثبت رسانده و جزو محبوب‌ترین چهره‌ها نزد هواداران استقلال محسوب می‌شود. البته که بخشی از هواداران استقلال هم خواهان سرمربی خارجی شده‌اند و در این میان، عدم موضع‌گیری شفاف مدیران باشگاه استقلال در زمینه ابقا و یا برکناری نکونام حاشیه‌ساز شده و به نظر می‌رسد که طی روز‌های آتی این سکوت شکسته خواهد شد که باید دید سرانجام آیا نکونام روی نیمکت استقلال ماندنی است یا در بازی استقلال مقابل الغرافه در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا که روز بیست‌وششم شهریورماه برگزار می‌شود، چهره جدیدی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند!


کد مطلب: 222353

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222353/شایعات-عجیب-درباره-جواد-نکونام-سکوت-مدیران-استقلال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir