; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو اعلام شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو اعلام شد

10 شهريور 1403 ساعت 21:40

قرعه کشی فروش اخیر ایران خودرو فردا ساعت ۹ صبح انجام خواهد شد اما زمان اعلام نتایج فردا نیست و متقاضیان فردا منتظر اعلام نتایج نباشند.


 هفته گذشته بود که ایران خودرو اعلام کرد فرآیند قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار می‌شود. با اعلام این خبر بسیاری از متقاضیان بر این باور بودند که پس از قرعه کشی، نتایج هم اعلام خواهد شد، اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که نتایج فردا اعلام نمی‌شود و احتمالا چند روز پس از قرعه کشی اعلام نتایج را شاهد باشیم. البته در اطلاعیه اخیر ایران خودرو هم بیان شده بود که پس از قرعه کشی و تعیین مشتریان منتخب بر اساس ظرفیت فروش، استعلام از نهاد‌های ذی‌ربط از جمله ثبت احوال، فراجا و… و تایید شرایط متقاضیان در طرح‌های مختلف فروش، انجام و فراخوان واریز وجه آغاز می‌شود. گویا اخذ استعلام‌های مربوط به قرعه کشی زمانبر است و به همین دلیل نتایج دیرتر مشخص می‌شود.

در عرضه اخیر خودرو‌هایی نظیر تارا اتوماتیک، تارا دنده دستی، سورن پلاس XU۷P، رانا پلاس، پژو ۲۰۷ تیو ۳، پژو ۲۰۷ دنده دستی، هایما S۵، هایما ۷ X، هایما S۷ پلاس، لونا GRE، بستیون NAT و ری‌را ثبت نام شدند. این خودرو‌ها در قالب فروش فوری و پیش فروش و در طرح‌های عادی، خودرو‌های فرسوده و مادران به عرضه می‌رسند.

منبع: تجارت نیوز


کد مطلب: 222281

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222281/زمان-اعلام-نتایج-قرعه-کشی-ایران-خودرو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir