کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات آتش سوزی خوابگاه دخترانه در تهران/ عکس

10 شهريور 1403 ساعت 11:00

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات جان ۱۶ نفر در حادثه آتش سوزی در یک خوابگاه بانوان در بلوارکشاورز خبر داد.


سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: شب گذشته در ساعت ۲۱:۰۶ یک مورد آتش سوزی در یک خوابگاه مخصوص بانوان در بلوار کشاورز خیابان کبکانیان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

جلال ملکی سخنگوی در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: یکی از این ایستگا هها ایستگاه بانوان آتش نشان بود. محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که به یک خوابگاه تبدیل شده بود. حدود سی نفر در چندین اتاقی که وجود داشت اسکان داشتند. حدود ۲۰ نفر از ساکنان در ساختمان بودند. دو اتاق در طبقه دوم کاملا شعله ور بود و حرارت و دود به نیم طبقه بالایی نیز سرایت کرده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه به محض رسیدن آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش افرادی که در ساختمان بودند را نیز خارج کردند. حدود ۱۶ نفر از ساکنان این ساختمان به سلامت از خوابگاه خارج شدند. 

ملکی تصریح کرد: یک نفر از بانوان کمی دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد. آتش خاموش شد و عملیات در ساعت ۲۲:۱۷ به پایان رسید. 


کد مطلب: 222246

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222246/جزئیات-آتش-سوزی-خوابگاه-دخترانه-تهران-عکس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir