کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صالحی: سیستان و بلوچستان می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری سلامت کشور شود

8 شهريور 1403 ساعت 19:40

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیتی که دارد، می تواند یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور شود.


رضا صالحی امیری در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: جذب گردشگر خارجی یکی از اولویت‌های دستگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شمار می‌رود، این موضوع فراملی بوده و نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسؤول است.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری، بیش از ۱۰ دستگاه در کشور دخیل هستند، باید در سطح ملی و کلان به این موضوع پرداخته شود چرا که عزم دولت چهاردهم، رفع موانع مسیر گردشگری است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سید رضا صالحی امیری برای وزارت گردشگری رای اعتماد دادند.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در حوزه گردشگری سلامت نیز باید با همکاری وزارت بهداشت اقدامات جدی در دستور کار قرار گیرد چرا که یکی از قطب‌های گردشگری کشور می‌تواند سیستان و بلوچستان باشد.

وی گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت پزشکی بسیار خوبی دارد همچنین در تربیت پزشکان و ساخت بیمارستان‌های جدید بویژه در زاهدان ورود جدی کرده که همه این‌ها در قطب گردشگری این شهر و این استان به ویژه از کشورهای همجوار اثرگذار است.

صالحی امیری اظهار کرد: در حوزه میراث سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بزرگی دارد که قابل تقدیر هست، اما جذب گردشگر به زیرساخت نیاز دارد که قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است.


کد مطلب: 222181

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222181/صالحی-سیستان-بلوچستان-می-تواند-یکی-قطب-های-گردشگری-سلامت-کشور-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir