کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای ثبت‌نام نکردن از دانش‌آموزان ضعیف/ این مدارس اخطار گرفتند

7 شهريور 1403 ساعت 13:41

محمد مهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو درباره ثبت‌نام نکردن برخی مدارس دولتی عادی در شهر تهران از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف گفت: مدارس دولتی عادی اجازه تعیین شروطی همچون نمره و معدل را برای ثبت‌نام از دانش‌آموزان ندارند.


معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی عادی مجوزی برای ثبت‌نام نکردن از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف ندارند و خانواده‌ها این موارد را به ارزیابی عملکرد آموزش‌وپرورش گزارش دهند.

وی افزود: خانواده‌ها در صورت ثبت‌نام نکردن مدارس دولتی عادی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف به واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق آموزش و پرورش یا اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه امسال و معاون آموزشی این وزارتخانه نیز، استخدام معلمان افغان را در ایران تکذیب کردند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه درباره آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان در دوره متوسطه اول و دوم گفت: بیش از ۷۵ درصددانش آموزان در دوره متوسطه دوم ثبت نام کرده‌اند و دانش‌آموزانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا پایان شهریور فرصت دارند.

کاظنمی یادآور شد: در در دوره متوسطه اول نیز بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی عادی ثبت‌نام کرده‌اند.


کد مطلب: 222102

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222102/ماجرای-ثبت-نام-نکردن-دانش-آموزان-ضعیف-این-مدارس-اخطار-گرفتند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir