کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان جنجال میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران

6 شهريور 1403 ساعت 15:45

با اعلام رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، مسئله میزبانی استقلال خوزستان از استقلال با برگزاری نشستی میان مدیران باشگاه‌های خوزستانی حل شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، میزبانی از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر،  روزهای اخیر مورد مناقشه باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال روز شنبه ورزشگاه شهدای فولاد اهواز را به‌عنوان میزبان دیدار استقلال خوزستان - استقلال معرفی کرده بود. این مسئله با مخالفت مدیران فولاد همراه شد و مدیرعامل این باشگاه، مخالفت خود را با میزبانی استادیوم اختصاصی فولاد از دیدار تیم همشهری با استقلال اعلام کرد.

با این حال امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای در استانداری خوزستان میان مدیران باشگاه‌های فولاد و استقلال خوزستان برگزار شد. عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: من در این نشست حضور نداشتم، اما قرار بر این شد که این مسابقه در استادیوم شهدای فولاد برگزار شود و مدیران باشگاه فولاد با این تصمیم موافقت کردند.

به این ترتیب مطابق برنامه سازمان لیگ، استقلال خوزستان از ساعت 20:30 روز پنجشنبه هشتم شهریور در ورزشگاه شهدای فولاد مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند.


کد مطلب: 222055

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222055/پایان-جنجال-میزبانی-استقلال-خوزستان-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir