کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظریف: با پیگیری ها و دستور رئیس جمهور به انجام وظیفه در معاونت راهبردی ادامه خواهم داد

6 شهريور 1403 ساعت 13:40

محمد جواد ظریف از بازگشت خود به دولت خبر داد و نوشت: ‏پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدبرانه ریاست محترم جمهوری و با دستور کتبی ایشان، با توکل بخدا و امید به همراهی و راهنمایی مردم بزرگوار، انجام وظیفه در معاونت راهبردی رئیس جمهور را ادامه خواهم داد. 


محمد جواد ظریف، رئیس شورای راهبری، که چندی پیش بعد از انتصاب به معاونت راهبردی دولت از این سمت استعفا داده بود، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

سلام 

‏امروز اعضای دولت در شرایطی به ملاقات مقام معظم رهبری رفتند که بالاترین حضور بانوان و اقوام و مذاهب در هیئت دولت نشانگر صداقت و شجاعت رئیس جمهور محترم در عمل به وعده‌های انتخاباتی بود که امیدوارم به همین شکل ادامه یابد و وفاق ملی بر پایه توسعه انسان محور و مردم بنیاد حاصل آن باشد. 

‏بنده و همکارانم در شورای راهبری و کمیته‌ها افتخار داریم که نزدیک به ۷۰ درصد وزرا و معاونین رئیس جمهور و بسیاری از معاونین وزرا و سازمان‌ها نتیجه پیشنهادهای کارشناسی این روند شفاف و مشارکت‌پذیر بود. انشاءالله با رفع کاستی‌ها این روش نهادینه گردد.

‏پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدبرانه ریاست محترم جمهوری و با دستور کتبی ایشان، با توکل بخدا و امید به همراهی و راهنمایی مردم بزرگوار، انجام وظیفه در معاونت راهبردی رئیس جمهور را ادامه خواهم داد. 

‏از حضور دیرهنگام در دیدار رهبری پوزش می‌خواهم.


کد مطلب: 222045

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/222045/ظریف-پیگیری-دستور-رئیس-جمهور-انجام-وظیفه-معاونت-راهبردی-ادامه-خواهم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir