کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات حزب‌الله در واکنش به شهادت «فواد شکر»/حزب‌الله: عملیات امروز موفقیت‌آمیز بود

حضور نتانیاهو در نشست امنیتی اضطراری

4 شهريور 1403 ساعت 10:00

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مرحله اول عملیات علیه رژیم صهیونیستی با موفقیت پایان یافت. حزب‌الله اعلام کرد بیش از ۳۲۰ موشک به سمت پایگاه ها و‌ اهداف از پیش تعیین شده خود در اراضی اشغالی شلیک‌ کرده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ،حمله انتقامی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی در پی ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی، اراضی اشغالی را در شوک فرو برده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تعطیلی دانشگاه «حیفا» و «مؤسسه فنی تخنیون» خبر دادند.

این رسانه‌ها همچنین از آتش‌سوزی گسترده در سرزمین‌های اشغالی و آسیب‌دیدن شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر می‌دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، «تمامی پهپادهای هجومی در زمان‌های مشخص خود و از تمامی آشیانه‌ها به پرواز درآمده و با عبور از مرزهای لبنان-فلسطین در مسیرهای مختلفی به سمت اهداف مورد نظر پرواز کردند به این ترتیب عملیات نظامی ما برای امروز به پایان رسید و شکر خدا موفقیت‌آمیز بود.»

این حزب در ادامه نیز تاکید کرد، «ادعاهای دشمن درباره اقدام پیش‌دستانه‌اش، اهدافی که محقق کرده و خنثی کردن حمله مقاومت در واقع ادعاهایی پوچ و مغایر با شرایط موجود در میدان هستند و این ادعاها در سخنرانی که امروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله خواهد داشت، تکذیب خواهد شد.»

حضور نتانیاهو در نشست امنیتی اضطراری

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم در نشست ویژه امنیتی با حضور هراسی هالوی، رئیس کل ارتش و دیگر فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل حضور یافت. 


کد مطلب: 221921

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221921/عملیات-حزب-الله-واکنش-شهادت-فواد-شکر-امروز-موفقیت-آمیز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir