کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قول محمدرضا عارف به مردم: نشانه های بهبود را خواهید دید

3 شهريور 1403 ساعت 13:00

معاون اول رییس‌جمهور گفت: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.


محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در آئین تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل که مقارن با آغاز هفته دولت نیز بود، گفت: ما از امام خمینی (ره) آموختیم که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و خدمت به آن‌ها واجب و فرض بر تمامی مسئولان دولتی است؛ لذا با امام، شهدا و مردم عهد می‌بندیم در این مسیر کوشا باشیم و از هیچ خدمتی دریغ نورزیم.

بنابر روایت مهر، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطب‌ نمای دولت وفاق ملی اسناد بالادستی است تاکید کرد: شاخص‌های تبیین شده اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اسناد بالادستی منشور متحدالشکلی بین سران قوا و بخش‌های اجرایی ایجاد کرده است که با انجام و به ثمر رساندن آن‌ها، ضمن پیشرفت چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف شاهد رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات حل شدنی است و برای حل مشکلات چشم به دانش و توانایی داخلی دوختیم و البته از دانش بین‌المللی نیز استفاده خواهیم کرد.

معاون اول رییس‌جمهور گفت: امام راحل به ما درس وحدت کلمه داد و امروز نیز یقیناً با وحدت کلمه و هم افزایی مشکلات شناسایی و حل خواهد شد و مردم ان شاءالله نشانه‌های بهبود وضعیت را خواهند دید.


کد مطلب: 221888

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221888/قول-محمدرضا-عارف-مردم-نشانه-های-بهبود-خواهید-دید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir