کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پزشکیان دو گوش افراطیون پایداری را برید و گذاشت کف دستشان!

3 شهريور 1403 ساعت 10:30

عطاالله مهاجرانی تاکید دارد: پزشکیان با  مهارت جراحی که تیغ در دست می گیرد، تیغ را از دست افراطیون گرفت! دو گوش افراطیون پایداری را برید و گذاشت کف دستشان!


سید عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات نوشت:

وزیر فرهنگ سابق لبنان برایم تعریف کرد. با سعد حریری قرار بود با آیت الله خامنه ای ملاقات کنیم. سعد حریری گفت موضوع سلاح حزب الله را بایست مطرح کنیم. وقت ملاقات آیت الله خامنه ای سعد حریری را در آغوش گرفت. گرم بوسید. پرسید آقای نخست وزیر رمان گوژ پشت نتردام را خواندی؟ نخوانده بود. آیت الله خامنه ای گفت: در داستان بانوی بسیار زیبایی وجود دارد که لات های پاریس به او طمع کرده اند. اما آن بانو ازمیریلدا! چاقوی دسته صدفی برّایی دارد. از خودش دفاع می کند. کسی جرئت تعرض به او را ندارد. سلاح حزب الله مثل همان چاقوی برنده برای دفاع از لبنان است! کسی جرئت تعرض به لبنان را ندارد!

و اما چاقوی دسته صدفی تیغه بلند برنده ولایت فقیه و یا استناد به آقا سال ها در کف اصولگرایان افراطی و یا متعادل بود. مخالف خود را به مخالفت با ولایت و آقا متهم می کردند.

پزشکیان با  مهارت جراحی که تیغ در دست می گیرد. این تیغ را از دستشان گرفت! دو گوش افراطیون پایداری را برید و گذاشت کف دستشان! اینکه  مدام می گویند. نباید از رهبری هزینه می کرد. بی سابقه هزینه کرد. بایست عذرخواهی کند و … برای این أست که پزشکیان با همان تیغ  کارشان را ساخت. بدون این تیغ هیچ ندارند. درایت و سیاست  یعنی همین! نه نکته پرانی علیه رهبری!


کد مطلب: 221879

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221879/پزشکیان-دو-گوش-افراطیون-پایداری-برید-گذاشت-کف-دستشان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir