کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افشاگری درباره استعفای علی لاریجانی از دبیری شورایعالی امنیت ملی بعد از سال ها

2 شهريور 1403 ساعت 10:15

حسین مرعشی گفت: احمدی نژاد بدون هماهنگی با رهبر انقلاب موضوع استعفای علی لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی را پذیرفت.


حسین مرعشی در بخشی از نشست تلویزیونی در شبکه سه سیما، ماجرای استعفای علی لاریجانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی را توضیح داد.

مرعشی گفت: در بحث مهم هسته ای، آقای لاریجانی نماینده رهبری در شورای امنیت ملی و دبیر این شورا بودند. اتحادیه اروپا یک پیشنهاد داد که ایران با آن پیشنهاد موافق بود. آقای لاریجانی سوار هواپیما شد که برود اروپا با نماینده اتحادیه اروپا گفتگو کند. وقتی هواپیمای وی در اروپا نشست، آقای متکی وزیر امور خارجه آقای احمدی نژاد مصاحبه کرد. با وجود آنکه اروپایی ها پاسخ را تا آخر مرداد می خواستند، وی در مصاحبه خود گفت که ما پاسخ مان را آخر شهریور می دهیم.

او افزود: آقای لاریجانی وقتی در اروپا از هواپیما پیاده شد، شوکه شد و گفت بله همانگونه که آقای متکی گفتند ما پاسخ را آخر شهریور می دهیم، اما من الان یک پاسخ مقدماتی دارم. اما دوباره آقای متکی مصاحبه کرد و گفت ما پاسخ مقدماتی هم نداریم.

مرعشی تصریح کرد: آقای لاریجانی وقتی به تهران بازگشت استعفا داد و باورش نمی شد که آقای احمدی نژاد در چنین موضوع مهمی بدون هماهنگی با مقام رهبری استعفای او را بپذیرد.

وی افزود: این اتفاق بعدها با آقای متکی هم انجام شد.


کد مطلب: 221827

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221827/افشاگری-درباره-استعفای-علی-لاریجانی-دبیری-شورایعالی-امنیت-ملی-بعد-سال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir