کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسن روحانی: هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند

2 شهريور 1403 ساعت 9:45

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم گفت: وزیر باید تنها تابع قانون باشد. هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند.


به نقل کانال تلگرامی حسن روحانی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم،  حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره یازدهم در مراسم بزرگداشت روز پزشک در اول شهریورماه سال ۱۳۹۵، با اشاره به مخالفت انجام شده در برگزاری کنسرت، گفته بود: در کشورمان فقط یک مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون‌گذاری وجود دارد و هر کسی که تریبونی در اختیار می‌گیرد، نمی‌تواند قانون‌گذاری کند. وزیر هم نمی‌تواند از این خواسته تبعیت کند، بلکه وزیر باید تنها تابع قانون باشد. هیچ وزیری در برابر هیچگونه فشاری نباید کوتاه آمده و عقب‌نشینی کند.

وی افزود: زمانی که موضوعی در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان می‌رسد به قانون تبدیل شده و همه موظف هستیم از آن تبعیت کنیم. بی‌قانونی به نام دلسوزی از دین، اقدام بدتری است و همه افتخار ما این است که کشور ما، کشور قانون است و در بیانات امام(ره)، صدها بار تأکید شده که جمهوری اسلامی ایران، حکومت قانون است. باید به هنرمندان، پزشکان، اساتید دانشگاه و دیپلمات‌های کشورمان، احترام بگذاریم و نباید از هر واژه‌ای در رسانه‌ها علیه اقشار مورد احترام مردم، استفاده شود.


کد مطلب: 221825

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221825/حسن-روحانی-هیچ-وزیری-برابر-هیچگونه-فشاری-نباید-کوتاه-آمده-عقب-نشینی-کند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir