کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چالوس یکطرفه شد

31 مرداد 1403 ساعت 19:45

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه تهران ـ شمال زمینه ساز محدود شدن بار ترافیکی در این محور شده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: همزمان با تعطیلات ابتدای در هفته آینده حجم تردد خودروها در جاده های کشور افزایش یافته است. وی گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک تردد از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ما شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ‏ هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت:وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۷ تا ۱۳ در برخی از مقاطع و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده های شاهاندشت ، وانا و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و شاهاندشت گزارش شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه را شاهد هستیم. تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر(رفت و برگشت) گزارش شده است.

او با بیان اینکه با توجه به هدشدار سطح قرمز هواشناسی برای نواحی جنوب کشور کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.


کد مطلب: 221761

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221761/چالوس-یکطرفه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir