کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سهم متقاضیان عادی از طرح فروش ایران خودرو مشخص شد/

31 مرداد 1403 ساعت 14:51

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد حول و حوش ۸۹۰ هزار مادر واجد شرایط در این طرح فروش حاضر شدند. بنابراین به ازای هر دستگاه حودروی عرضه شده به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، صفی حدود ۱۵ نفره از مادران تشکیل شده است.


بررسی تعداد متقاضی عادی شرکت کنند در جدیدترین طرح ایران خودرو نشان می دهد به ازای هر دستگاه خودروی عرضه شده حدود ۳۱ مشتری درصف قرار دارند. این تعداد متقاضی به ازای هر دستگاه خودروی عرضه شده گویای این نکته است که متقاضیان امید کمی برای در اختیار گرفتن خودرو در این طرح فروش دارند.

این تعداد متقاضی به ازای هر دستگاه خودرو حسابی مشتریان عادی رو شوکه و کام آنها را تلخ کرده است. براساس بررسی اقتصادنیوز از اطلاعات منتشر شده، تا ساعت ۱۰ صبح روز گذشته در مجموع نزدیک به یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر از متقاضیان عادی در این طرح فروش حاضر شدند. آن طور که اخبار منتشر شده نشان می دهد آبی های جاده مخصوص قصد دارند در این دور از فروش گسترده محصولات خود حول و حوش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو عرضه کنند. 

با توجه به اینکه این طرح فروش همانند طرح های پیشین علاوه بر متقاضیان عادی، در دسترس متفاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین صاحبان خودروهای فرسوده نیز قرار دارد؛ سهم متقاضیان عادی از این تیراژ عرضه حدود ۳۶ هزار دستگاه خودرو (۳۰ درصد) خواهد بود.


کد مطلب: 221738

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221738/سهم-متقاضیان-عادی-طرح-فروش-ایران-خودرو-مشخص

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir