کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دردسر بزرگ‌ امباپه برای پاری‌سن‌ژرمن

30 مرداد 1403 ساعت 18:00

ستاره فرانسوی رئال مادرید به خاطر طلبی که از پاری‌سن‌ژرمن دارد ممکن است باشگاه سابق خود را در خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ کیلیان امباپه 25 ساله که تابستان اخیر به حضور هفت ساله‌اش در تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به رئال مادرید پیوست، ظاهراً طلبی از باشگاه PSG دارد که ممکن است برای این باشگاه فرانسوی دردسرساز شود.

به گزارش تسنیم، روزنامه «لوموند» فرانسه در این خصوص خبر داد؛ کیلیان امباپه 55 میلیون یورو از حقوق پرداخت نشده‌اش را از پاری‌سن‌ژرمن طلب کرده است. این ستاره فرانسوی این موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال فرانسه به کمیته حقوقی اتحادیه باشگاه‌های فرانسوی و همچنین اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ارجاع داده است.

طبق این گزارش؛ در صورتی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این پرونده مقصر شناخته شود، ممکن  است در خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. همچنین اتحادیه باشگاه‌های فرانسوی در صورت عدم حل این مشکل، این قدرت را دارد که این باشگاه پاریسی را از انجام نقل‌وانتقالات منع کند.

امباپه در 308 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن 256 گل، 108 پاس گل هم ساخت، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود.

او در این مدت به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب 15 قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کرد، از جمله 6 قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه و چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه.


کد مطلب: 221682

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221682/دردسر-بزرگ-امباپه-پاری-سن-ژرمن

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir