کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جمهور باید سرفصل‌های برنامه‌های خود را به مجلس می‌آورد

29 مرداد 1403 ساعت 14:20

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: چیزی که پیش بینی ما است این است که اکثریت کابینه رای خواهد آورد، شاید ۳ الی ۴ نفر لب مرزی باشند.


محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی گفت: کل کابینه رای می‌آورد. 

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که موافقان و مخالفان و آقای رئیس جمهور داشتند، در مجموع کلیات کابینه رای خواهد آورد. می‌ماند وزرا که آن‌ها باید برنامه‌های خودشان را ارائه کنند، موافق و مخالف صحبت کنند و در نهایت جمع بندی شود.

وی ادامه داد: چیزی که پیش بینی ما است این است که اکثریت کابینه رای خواهد آورد، شاید ۳ الی ۴ نفر لب مرزی باشند.

وی درباره این‌که برخی از نمایندگان انتقاد می‌کنند، رئیس جمهور برنامه ندارد در صورتی که رئیس جمهور عنوان کرد قصد دارد برنامه هفتم را اجرایی کند،  بیان کرد: اصلا بحث این است، برنامه هفتم مصوب مجلس است وقتی که ما بگوییم برنامه هفتم، دیگر نباید مخالفتی با برنامه هفتم داشته باشیم.

جوکار یادآور شد: غالبا به صورت همیشگی این بوده است روسای جمهوری برنامه خودشان غیر از برنامه‌ای که تصویب شده است می‌آوردند، رئیس جمهور هم باید اگر برنامه هفتم‌در دستور کار است سر فصل‌های برنامه خود را ارائه می‌کردند


کد مطلب: 221603

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221603/رئیس-جمهور-باید-سرفصل-های-برنامه-های-خود-مجلس-می-آورد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir