کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه ویژه به میدری، ظفرقندی و فرزانه صادق برای گرفتن رأی اعتماد

28 مرداد 1403 ساعت 15:45

لاهوتی گفت: وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم چون ظفرقندی، میدری، خانم صادق و باقی وزرای اصلاح طلب باید سعی کنند جدا از سبد رای مستقلین از سبد رای اصولگرایان غیر جبهه پایداری و حتی جبهه پایداری، آرایی را به خود تخصیص دهند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با روزنامه اعتماد، دورنمای پیش روی کابینه مسعود پزشکیان را پیش‌بینی کرده است. 

بخش‌های مهم این گفت‌گو را در ادامه می‌خوانید؛ 

*وزرایی چون ظفرقندی، میدری، خانم صادق و باقی وزرای اصلاح طلب باید سعی کنند جدا از سبد رای مستقلین از سبد رای اصولگرایان غیر جبهه پایداری و حتی جبهه پایداری، آرایی را به خود تخصیص دهند.

* تصور می کنم هماهنگی فراکسیون مستقلین با اصولگرایان نزدیک به جبهه انقلاب، وزرا را از دالان بهارستان به سلامت عبور می دهد.

* در روزهای ابتدایی  بحث عدم توانایی خانم صادق مطرح شد که خودشان توانستند در کمیسیون ها دفاع خوبی از خود و برنامه شان داشته باشند.

* در مورد آقای ظفر قندی برخی نیروهای سیاسی حاشیه هایی را مطرح می کردند، اما وقتی ایشان در کمیسیون ها آمدند و از ویژگی های خود گفتند و درباره سابقه خود در دفاع مقدس و...صحبت کردند با رای بالای کمیسیون ها مواجه شدند.  

* ممکن است مسائلی توسط نمایندگان مطرح شود که پاسخ دادن به آن برای وزرا ممکن نباشد، به نظرم بهتر است نمایندگان از حاشیه ها عبور کنند.

* امیدواریم تا چهارشنبه به جمع بندی برسیم و کلیت کابینه رای اعتماد بگیرد. اگر برخی وزرا مخالف نداشته باشند، حتی‌ممکن است پرونده رای اعتماد به وزرا تا سه شنبه بسته شود.


کد مطلب: 221548

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221548/توصیه-ویژه-میدری-ظفرقندی-فرزانه-صادق-گرفتن-رأی-اعتماد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir