کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده موافق کابینه پیشنهادی خطاب به پزشکیان: همه جوره به شما کمک خواهیم کرد

27 مرداد 1403 ساعت 11:00

نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: برنامه پزشکیان برنامه هفتم و سیاست‌های ابلاغی است. پزشکیان یکی از بهترین، موثرترین و جامع‌ترین وعده‌هایی که یک رییس جمهور می‌تواند بدهد، را داده است.


جلیل میرمحمدی میبدی، نماینده موافق کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم در جلسه صحن علنی امروز مجلس گفت:همانطور که رهبری فرمودند موفقیت دولت موفقیت همه ماست. همه باید به رییس جمهور در انجام وظایفش کمک کنیم و از بن دندان باور کنیم که موفقیت او پیروزی ماست.

وی افزود: برنامه پزشکیان برنامه هفتم و سیاست‌های ابلاغی است. در حقیقت پزشکیان یکی از بهترین، موثرترین و جامع‌ترین وعده‌هایی که یک رییس جمهور می‌تواند بدهد، را داده است.

میرمحمد میبدی ادامه داد: خود پزشکیان در کمیسیون تلفیق حضور داشت و در آنجا مصوبه‌ای درباره نظام‌ سلامت در برنامه هفتم تصویب کردیم. دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است، سهم‌خواهی نیست می‌گویند چرا پزشکیان در کابینه از همه استفاده نکرده، مگر می‌شود؟ پزشکیان با توجه به قولی که داده از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

قالیباف در بین صحبت‌های میرمحمد میبدی خطاب به نمایندگان متذکر شد: نمایندگان در بین صندلی نمایندگان رفت و آمد نکنند و آنجا جلسه نگذارند.

در ادامه اهم اظهارات میرمحمد میبدی در موافقت با کابینه پیشنهادی را بخوانید؛

*اسناد ابلاغی رهبری و سند توسعه کشور دو برنامه اصلی وزرا است که باید تشکر کنیم که یک برنامه‌ای دارند. طی دو سه سالی که بنده همراه و همکار پزشکیان بودم، صداقت را در پزشکیان دیدم لذا انشالله این وعده‌ها و برنامه‌ها تحقق پیدا خواهند کرد.

*آقای پزشکیان روی سخن من با شما است. نظام سلامت پزشکیان پاشنه آسیب دولت شما است. بسیاری از موارد از جمله افزایش درآمد سلامت به ۶ میلیارد یورو ، استقرار نظام پزشکی خانواده، آماده‌سازی نظام سلامت همگی در برنامه هفتم توسعه حضور دارند. اما جای مواردی نظیر به روز رسانی شبکه درآمد و استفاده از نیروهای تمام وقت پزشکی در این برنامه خالی است. 

*نوری قزلجه از جمله افراد توانمند است که کمیسیون کشاورزی باید از آن حمایت کند. ساماندهی اتباع، حمایت از ورزش، تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، معلم‌های حق‌التدریسی از جمله مواردی است که دولت باید به آنها ورود پیدا کند.

*آقای پزشکیان همه جوره با شما همراهی کرده و کمک خواهیم کرد.


کد مطلب: 221475

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221475/نماینده-موافق-کابینه-پیشنهادی-خطاب-پزشکیان-همه-جوره-کمک-خواهیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir