کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرویس مخفی آمریکا حفاظت از ترامپ را تقویت کرده است

26 مرداد 1403 ساعت 14:30

نیویورک تایمز به نقل از چند نفر از افراد مطلع گزارش داد که سرویس مخفی ایالات متحده پس از سوء قصد اخیر به جان ترامپ، با اعزام برخی از اعضای تیم محافظ بایدن، امنیت را برای ترامپ افزایش داده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا، یکی از مقامات سرویس مخفی که خواست نامش فاش نشود به این روزنامه گفت، تخصیص مجدد تیم حفاظت از جو بایدن، رئیس جمهور به یک کاندیدای انتخابات غیرمعمول است، اما افزایش تهدیدها که به کاهش سفر اخیر ترامپ و بایدن منجر شده، ضروری است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، درضمن سرویس مخفی آمریکا قرار است از شیشه‌های ضد گلوله برای تقویت حفاظت از ترامپ در کارزارهای بعدی ترامپ در انظار عمومی و فضای باز استفاده کند.

«توماس متیو کروکس»، مظنون ۲۰ ساله، در ۱۳ ژوئیه در یک گردهمایی تبلیغاتی در ایالت پنسیلوانیا تلاش کرد ترامپ را ترور کند، اما گلوله تفنگ وی به گوش راست ترامپ برخورد کرد.

ماموران سرویس مخفی آمریکا لحظاتی پس از اینکه مرد مسلح توانست چندین گلوله به سمت محل حضور ترامپ شلیک کند، او را از پای در آوردند. در این حمله یک تماشاگر کشته و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

تحقیقات پلیس اف.بی.آی در مورد تیراندازی ادامه دارد، اما انگیزه مظنون هنوز مشخص نیست. این حادثه باعث بررسی دقیق ناکامی سرویس مخفی ایالات متحده در جلوگیری از سوء قصد شد و در نهایت مدیر آژانس استعفا کرد.


کد مطلب: 221420

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221420/سرویس-مخفی-آمریکا-حفاظت-ترامپ-تقویت-کرده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir