کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگاه تخصصی و تجارب میدری در حوزه رفاه از دید نمایندگان مجلس مغفول نمانده است

25 مرداد 1403 ساعت 10:45

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اکثر اعضای کمیسیون و حتی کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با وزارت کار موافق حضور آقای میدری در کابینه دولت هستند، طبیعی است که برخی مخالفان هم سعی کنند مخالفت‌ها را بزرگ‌تر از چیزی که هست جلوه دهند اما نگاه تخصصی و تجارب میدری در حوزه رفاه چیزی نیست که از دید همکارنم در مجلس مغفول مانده باشد.


سید فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقبال نمایندگان نسبت به گزینه پیشنهادی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: آقای میدری هم تجربه هم سوابق و هم نگاهش در حوزه اجتماعی کاملا متناسب با ماموریت‌های وزارت کار است. در این حوزه با خیل عظیم بنگاه‌ها و ماموریت‌های اجتماعی مواجه هستیم و آقای میدری سال‌ها در حوزه رفاه کار کرده و کاملا با این مسائل آشنایی دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر انتقادات زیادی به سیاست‌های مجموعه‌های تابعه وزارت کار مطرح شده است و آقای میدری موضع‌گیری‌هایش همواره در راستای مبارزه با فساد بوده و در این حوزه بر شفافیت تاکید داشته است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه میدری به نقش‌آفرینی تشکل‌ها و مردم در حوزه‌های اجتماعی باور قلبی دارد، گفت: همه این ویژگی‌ها در کنار هم از او فردی شایسته برای تصدی وزارت کار ساخته است. امیدوارم همکارانم با توجه به نیازهای این وزارتخانه و مسائل این حوزه و سوابق و تجارب آقای میدری در این حوزه ایشان را با رای بالا روانه دولت کنند تا بتوانیم مسائل و دغدغه‌های این حوزه را با حضور او مرتفع کنیم.

وی در خصوص نظر کمیسیون متبوع خود درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکثر اعضای کمیسیون و حتی کمیسیون‌های تخصصی مرتبط با وزارت کار موافق حضور آقای میدری در کابینه دولت هستند، طبیعی است که برخی مخالفان هم سعی کنند مخالفت‌ها را بزرگ‌تر از چیزی که هست جلوه دهند اما نگاه تخصصی و تجارب میدری در حوزه رفاه چیزی نیست که از دید همکارنم در مجلس مغفول مانده باشد.

موسوی یادآور شد: فراموش نکنیم که آقای رئیس‌جمهور تاکیدش بر عمل به وعده‌ها بود و طبیعتا با این ترکیب می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند، ما باید مراقبت کنیم تا وعده‌های رئیس‌جمهور محقق و امید در جامعه ایجاد شود.


کد مطلب: 221363

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221363/نگاه-تخصصی-تجارب-میدری-حوزه-رفاه-دید-نمایندگان-مجلس-مغفول-نمانده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir