; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - اتهام بزرگ سرمربی کشتی آزاد به گنو پتریاشویلی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتهام بزرگ سرمربی کشتی آزاد به گنو پتریاشویلی

24 مرداد 1403 ساعت 21:00

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: داور این دیدار در بیشتر مواقع به نفع آزادکار گرجستانی قضاوت کرد که این موضوع باعث شد تا کاری از دستمان بر نیاید و طلا از دست امیرحسین زارع خارج شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، حسن کاوه در بدو ورود کاروان المپیکی کشتی آزاد از پاریس و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عملکرد کاروان کشتی آزاد به نسبت گذشته بهتر شده و برای آینده نیز باید بیشتر تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وی در پاسخ به شکست سه نماینده ایران در فینال و رسیدن به مدال نقره، گفت: شرایط حسن یزدانی خاص بود و هیچکس نمی‌توانست کمکی داشته باشد. همچنین، یکی از بدترین روزهای امیرحسین زارع را شاهد بودیم و ثابت شد که در کشتی هم حوادث خاصی وجود دارد که نتایج را رقم می‌زند. در رقابت رحمان عموزاد با حریف ژاپنی این پیش بینی را داشتیم که کشتی نزدیکی را پیش‌رو داشته باشد، چرا که خطرناک‌ترین رقیب او، همین آزادکار ژاپنی بود. رحمان در این دیدار و بر اثر غفلت، به حریفش امتیازات زیادی داد، اما این شکست چیزی از ارزش‌های رحمان کم نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به داوری فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم اشاره کرد و گفت: گنو پتراشویلی‌ کشتی‌گیر کم نفسی بود و چند بار خودش را به آسیب زد تا نفس بگیرد. از دست ما کاری برنمی‌آمد. حتی داور به ضربات خطای او نیز واکنشی نشان داد و اخطار و پوئنی در کار نبود.

کاوه در خصوص عملکرد یونس امامی و امیر علی آذرپیرا نیز، گفت: یونس در این مسابقات زحمت خودش را کشید و توانست در کشتی نخست فرانک چامیزو را شکست دهد. در ابتدای دیدار با کایل دیک آمریکایی، منطقی کشتی گرفت، اما زمانی که خاک شد، نتیجه به گونه دیگری رقم خورد. امیرعلی آذرپیرا سال گذشته در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت جهانی به جایگاهی نرسید و در یکسال اخیر حرکت روبه پیشرفت خوبی داشته است. او برابر تاج‌الدین‌اف، کشتی خوبی گرفت و اگر در ثانیه‌های پایانی دقت می‌کرد، توان رسیدن به فینال و کسب مدال طلا را داشت.

وی در خصوص مصدومیت یزدانی و احتمال بازگشتش به میادین، گفت: حتما فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دست به دست هم خواهند داد تا برای او تصمیم خوبی گرفته شود.


کد مطلب: 221343

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221343/اتهام-بزرگ-سرمربی-کشتی-آزاد-گنو-پتریاشویلی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir