کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشت پرده غیبت ناگهانی یحیی گل‌محمدی در تمرینات فولاد

21 مرداد 1403 ساعت 16:45

به نظر می‌رسد که طی 24 ساعت آتی، یحیی گل‌محمدی به اهواز بازخواهد گشت و مجدداً تمرینات فولاد زیرنظر او انجام می‌شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ یحیی گل‌محمدی بعد از پایان همکاری‌اش با پرسپولیس، در آستانه پذیرش هدایت تراکتور تبریز بود که این اتفاق رخ نداد و او در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم از چرخه سرمربیان لیگ برتری دور ماند. با این وجود، بعد از نهایی‌شدن توافقات با تراکتور، گل‌محمدی پای میز مذاکره با فولادی‌ها نشست و با مدیران این باشگاه خوزستانی برای همکاری 2 ساله به توافق رسید تا با بازگشت یحیی گل‌محمدی به چرخه سرمربیان، جذابیت لیگ بیست‌وچهارم دوچندان شود.

به گزارش فوتبال 360، فولادی‌ها فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را براساس خواسته‌های یحیی گل‌محمدی پیش بردند و اردوی پیش‌فصل خود را هم زیرنظر گل‌محمدی پشت سر گذاشتند. ضمن آنکه قرمزپوشان اهوازی اردوی تدارکاتی برون‌مرزی خود را هم در کشور امارات برپا کردند. در شرایطی‌که فولادی‌ها باید جمعه‌شب در قائمشهر، اولین بازی خود در فصل جدید را برابر نساجی برگزار کنند، طی 24 ساعت اخیر موضوع قطع همکاری یحیی گل‌محمدی با فولاد خوزستان خبرساز شده و غیبت او در تمرینات قرمزپوشان اهوازی سبب شده تا بیش از پیش این شایعه جنجالی قوت گیرد.

یحیی در تهران است اما ...

گل‌محمدی در شرایطی روز گذشته در تمرینات فولاد خوزستان حضور پیدا نکرده که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که او به دلیل مسائل خانوادگی عازم تهران شده است. براساس آخرین خبرها، تمرینات فولاد امروز (یکشنبه) تعطیل است و قرمزپوشان اهوازی قرار است از فردا (دوشنبه) مجدداً تمرینات خود را از سر گیرند که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی تا پیش از انجام تمرین فردای فولاد، عازم اهواز خواهد شد تا مجدداً عنان کار را به‌دست بگیرد و برخلاف شایعات منتشره، قطع همکاری او با قرمزپوشان اهوازی صحت ندارد.

دلخوری گل‌محمدی از عدم تحقق وعده‌ها

سرمربی فولاد خوزستان البته گلایه‌هایی هم نسبت به وضعیت تیمش دارد؛ از عدم پرداختی مناسب به بازیکنان و اعضای کادرفنی تا چالش بازیکن خارجی. با این وجود گفته می‌شود که مدیران باشگاه فولاد در تلاش برای تعامل بیشتر و رفع مشکلات مدنظر یحیی گل‌محمدی هستند تا رضایت حداکثری این سرمربی باتجربه را جلب کنند. مهم‌ترین چالش سرخ‌پوشان اهوازی، از بین رفتن 4 سهمیه بازیکن خارجی آن‌ها مطابق قانون فصل گذشته است که این مسئله در مسیر نهایی‌کردن فهرست بازیکنان خارجی فولاد برای یحیی گل‌محمدی دردسرساز شده و مدیران باشگاه فولاد امیدوارند که با رایزنی‌های خود بتوانند سهمیه‌های سوخته خود را احیا کنند و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گل‌محمدی را برطرف کنند.


کد مطلب: 221142

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221142/پشت-پرده-غیبت-ناگهانی-یحیی-گل-محمدی-تمرینات-فولاد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir