کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رکوردشکنی قیمت پروازهای اربعین

20 مرداد 1403 ساعت 19:45

درحالی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش پروازهای اربعین توسط ۲۱ ایرلاین با قیمت مصوب خبر داده که نرخ بلیت تهران-نجف به ۱۴ میلیون تومان رسیده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ محمد محمدی‌بخش 17 مردادماه در نشست خبری با بیان"ایرلاین‌ها زیان‌ده نیستند"از ممنوعیت فروش گروهی پروازهای اربعین خبر داد و گفته بود: شنبه آینده 21 شرکت فروش بلیت اربعین را انجام می‌دهند.

تسنیم نوشت:وی افزود: زائران اربعین به هیچ عنوان نباید بدون بلیت به فرودگاه‌های داخلی و فرودگاه نجف مراجعه کنند. در فرودگاه نجف اجازه ورود به مسافران بدون بلیت را نمی‌دهند. از این رو از زائران عزیز می‌خواهیم بلیت خود را به‌صورت رفت و برگشت خریداری کنند.

وی با اعلام این‌که از 26 فرودگاه در اربعین امسال زائران را به نجف و بغداد منتقل می‌کنند، گفت: شنبه هفته گذشته 10 شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کردند و شنبه هفته آینده تمامی 21 شرکت  هواپیمایی فروش بلیت‌ها را آغاز می‌کنند.

محمدی‌بخش با بیان این‌که ایرلاین‌ها اجازه فروش گروهی برای پروازهای اربعین را ندارند، اضافه کرد: 80 پروازهای اربعین به فرودگاه نجف و 20 درصد به فرودگاه بغداد انجام می‌شود.به گزارش تسنیم، در زمان حاضر هیچکدام از سایت‌های مجوزدار بلیت پروازهای اربعین را برای 24 مردادماه به بعد عرضه نمی‌کنند، اما بلیت‌های قبل از این تاریخ با قیمت تا 14 میلیون تومان برای ایرلاین‌های داخلی به فروش می‌رسد.

در سایت مستر بلیت قیمت بلیت پرواز تهران-نجف هواپیمایی آسمان 14 میلیون تومان است. نرخ بلیت پرواز ایرلاین ملی نیز 13 میلیون تومان و برای قشم‌ایر نیز همین قیمت است.

بلیت مسیر پروازی مذکور برای هواپیمایی کیش 11 میلیون تومان قیمت دارد و نرخ بلیت پرواز تهران-نجف زاگرس و آتا نیز 11.5 میلیون تومان است.

از سوی دیگر در سایت شرکت‌های هواپیمایی (21 ایرلاین اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی) نیز فعلاً خبری از عرضه بلیت پروازهای اربعین نیست. در سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کاربر با پیام «ناموجود» برای پروازهای اربعین روبرو می‌شود.


کد مطلب: 221094

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221094/رکوردشکنی-قیمت-پروازهای-اربعین

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir