کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گمانه‌زنی‌ها بر سر وزیر پیشنهادی نیرو

20 مرداد 1403 ساعت 16:15

طبق اطلاعات رسیده به خبرگزاری خبرآنلاین، نام عباس علی‌آبادی و داوود آقاجانی برای تصدی بر وزارت نیرو مطرح است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، صبح امروز، مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس، از معرفی فهرست کابینه چهاردهم به مجلس توسط رئیس جمهوری در روز یکشنبه (۲۱ مرداد ماه) خبر داد. 

در این میان، برخی از گمانه‌زنی‌ها از احتمال معرفی عباس علی‌آبادی، وزیر صمت در دولت سیزدهم، به عنوان وزیر نیرو در دولت چهاردهم خبر داشت. گمانه‌ای که سید محمد حسینی، معاون پارلمانی سابق دولت سیزدهم در واکنش به آن گفت: «آن افرادی که با من صحبت کردند از سمت خودشان پیشنهادهایی داشتند و گفتند ما می‌رویم، صحبت می‌کنیم. بحثی مطرح نشده است. اما من شنیدم پزشکیان بنا دارد برخی از اعضای دولت سیزدهم حدود دو سه نفری را در دولت چهاردهم استفاده کنند. برای مثال بحث علی‌آبادی برای برعهده گرفتن وزارت نیرو مطرح است. او قبلاً هم معاون وزارت نیرو بوده است، اگر این کار انجام شود، کار خوبی است چراکه شعار پزشکیان هم دولت وفاق ملی است و یک جناح در دولت نباشد، همانطور که در اوایل انقلاب، در دولت زمان جنگ هر دو طیف سیاسی حضور دارند.»

اما طبق اطلاعات رسیده به خبرگزاری خبرآنلاین، علاوه بر نام عباس علی‌آبادی، نام داوود آقاجانی برای تصدی بر وزارت نیرو مطرح شده است.


کد مطلب: 221080

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221080/گمانه-زنی-ها-سر-وزیر-پیشنهادی-نیرو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir