کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خط و نشان امام جمعه تهران برای اسرائیل

19 مرداد 1403 ساعت 15:20

احمد خاتمی در نماز جمعه تهران، با تاکید بر «انتقام جانانه» از اسرائیل بابت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، گفت که زمان، مکان و چگونگی این اقدام با تدبیر جمهوری اسلامی خواهد بود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه) تهران درباره شهادت اسماعیل هنیه گفت: در این یک هفته مطالبی زیادی شنیدیم درباره این موضوع. اما مطلب مهم اول آن است که این جنایت و جنایاتی که در غزه انجام می‌شود یک مباشری دارد که آن مباشر رژیم صهیونیستی است که چند عنوان فقهی مجرمانه قاتل، مفسد و محارب را دارا است و حق چنین رژیمی تنها مرگ است.

بنا بر روایت باشگاه خبرنگاران، خطیب نماز جمعه تهران گفت: البته کمک و سبب این جنایات آمریکا است و هیچ تردیدی نداریم که در قدم به قدم جنایات غزه آمریکا هم دخیل است. اگر این رژیم مستکبر حامی جنایتکاران غزه نبود آیا بیش از ۴۰ هزار نفر شهید می‌شدند؟

وی تاکید کرد: ده‌ها هزار انسان کشته شده اند و آمریکایی‌ها در تمامی اینها شریک هستند و همچنین کسانی که در خارج و داخل نیز  آمریکا را تطهیر می‌کنند. می‌خواهند بگویند که آمریکا در این جنایات سهیم نیست و اینهایی که این گونه می‌نویسند در تمامی جنایات اسرائیل و آمریکا شریک هستند.

وی افزود: این که مقام معظم رهبری عنوان کردند که خونخواهی از این شهید مجاهد (شهید اسماعیل هنیه) را وظیفه خود می‌دانیم و این معنی آن است که رژیم صهیونیستی تردید نداشته باشد انتقام سخت خواهیم گرفت.

خاتمی گفت: ما نظامی با تدبر هستیم، اینکه چه زمانی و کجا و چگونه بزنیم با تدبیر ما است بگذارید این اضطرار و نگرانی در میان صهیونست‌ها باشد، اما بی تردید در زمان و مکانی مناسب انتقامی جانانه خواهیم گرفت.

خطیب نماز جمعه تهران درباره یحیی سنوار گفت: انتخاب ایشان به جای شهید هنیه تو دهنی محکمی به صهیونست‌ها بود. کسی که به بیش از ۴۰۰ سال زندان محکوم بوده. انتخاب این مبارزه دیرینه راه مقاومت، گویای آن است که مقاومت تا نابودی رژیم اسرائیل به پیش خواهد رفت.

خاتمی با اشاره به انتخاب هیئت دولت گفت: کشور را آنها اداره می‌کند و این انتخاب توسط رئیس جمهور و مجلس انتخاب می‌شود.

وی اظهار کرد:مقام معظم رهبری ۱۰ ویژگی را برای افرادی که می‌خواهند انتخاب شوند عنوان کرده ویژگی‌هایی مانند امین بودن، امید به آینده داشتن و پاک دستی و نداشتن سابقه و نگرش ملی داشتن و کارآمد بودن و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی.

او گفت: با تعامل سازنده میان قوه مجریه و مقننه و توجه به بیانات رهبری امیدوار به انتخاب کابینه مناسب هستیم. انتخاب درست به نفع نظام است و خدای ناکرده اگر در این عرصه دقت نشود خسارات می‌بیینم، اما ما به قوه مجریه و قوه مقننه خوشبین هستیم.


کد مطلب: 221013

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221013/خط-نشان-امام-جمعه-تهران-اسرائیل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir