کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امکان اشتراک‌گذاری ۲۰ عکس یا ویدیو در یک پست اینستاگرام فراهم شد

19 مرداد 1403 ساعت 14:40

اینستاگرام تعداد عکس‌ها و ویدیوهایی که کاربران می‌توانند در یک پست استفاده کنند را افزایش داده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ،همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، اینستاگرام به کاربران اعلام کرده که اکنون هر پست می‌تواند حداکثر 20 عکس یا ویدیو داشته باشد. تاکنون، کاربران می‌توانستند در هر پست از 10 عکس یا ویدیو استفاده کنند، بنابراین تعداد محتوای قابل‌استفاده در پست‌های اینستاگرام اکنون دو برابر شده است.



ویژگی Carousel که همان پست حاوی چندین تصویر یا ویدیو است، اولین بار سال 2017 برای کاربران ارائه شد. اینستاگرام به‌مرور زمان ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه کرده است، از جمله آن‌ها می‌توان به امکان استفاده‌کردن از آهنگ‌ها در پست‌ها و همچنین توانایی ارسال پست مشترک اشاره کرد.
 
افزایش تعداد محتواهای قابل‌استفاده در یک پست به‌ویژه می‌تواند برای کاربرانی مفید باشد که قصد دارند پست‌هایی را همراه با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
 
این قابلیت همچنین اینستاگرام را به تیک تاک نزدیک‌تر می‌کند که درحال‌حاضر به کاربران خود اجازه می‌دهد در پست‌ها از حداکثر 35 عکس استفاده کنند. هرچند تیک‌تاک بیشتر با ویدیوهای کوتاه شناخته می‌شود، اما قابلیت‌های زیادی مانند قالب‌های میم را به‌همراه دارد که انتشار عکس‌ها را به‌طرز شگفت‌آوری سریع‌تر می‌کند و برخی کاربران با وجود این قابلیت‌ها، داستان‌های طولانی خود را به‌صورت اسلاید به اسلاید تعریف می‌کنند. هرچند این ویژگی واقعاً بخشی از فرهنگ اینستاگرام محسوب نمی‌شود، اما دوبرابرکردن تعداد عکس و ویدیوهای قابل‌استفاده در یک پست می‌تواند به کاربران برای انجام این کار انگیزه بدهد.
 
تغییر جدید اینستاگرام هم‌اکنون برای تمام کاربران ارائه شده است.
 


کد مطلب: 221011

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221011/امکان-اشتراک-گذاری-۲۰-عکس-یا-ویدیو-یک-پست-اینستاگرام-فراهم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir