کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر مهم برای سهامداران عدالت/ اعلام جزییات

19 مرداد 1403 ساعت 13:20

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص آخرین جزئیات روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: مطابق مصوبه شورای عالی بورس شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید مجامع خود را تا شهریورماه برگزار کنند که تاکنون مجمع پنج استان برگزار شده است و چهار استان هم آگهی دعوت به مجمع خود را در کدال منتشر کرده اند و بناست مجامع آنها برگزار شود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: باتوجه به روند برگزار مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت لازم است که شورای عالی بورس زمان مشخص شده خود برای برگزاری تمام مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را تمدید کند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت همچنین بیان کرد: به تازگی هم نمایندگان ناظر مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند حالا باید منتظر ماند تا در جلسات آینده شورای عالی بورس در خصوص این موضوع زمان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت بحث و بررسی شود حتما لازم است که تا پایان سال زمان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تمدید شود.

او در پاسخ به پرسش که آیا تمام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تا پایان سال مجامع خود را برگزار می‌کنند؟ گفت: پاسخ به این پرسش بسیار بستگی دارد به این که شرکت‌های تعاونی صورت‌های مالی خود را آماده و همکاری کنند و از سوی دیگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری هم نسبت به بروزرسانی صورت‌های مالی خود و انجام مراحل برگزاری مجامع اقدام کنند. امیدواریم تا پایان امسال با تمدید مهلت برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت بخش قابل توجهی از این شرکت‌ها مجامع خود را برگزار کنند، اما تاکید می‌کنیم برگزاری تمامی مجامع منوط به همکاری تعاونی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای طی کردن مراحل قانونی است.


کد مطلب: 221007

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221007/خبر-مهم-سهامداران-عدالت-اعلام-جزییات

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir