کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زائران اربعین حتما بخوانند

19 مرداد 1403 ساعت 11:20

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که هیچ‌ ایرلاینی بدون مجوز سازمان هواپیمایی حق فروش بلیت پروازهای اربعین را ندارد، گفت: با سوداگران برخورد جدی می‌کنیم.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای سفرهای هوایی اربعین حسینی ۱۴۰۳، اظهار کرد: تعداد فرودگاه‌های در نظر گرفته شده برای سفرهای اربعین نسبت به سال گذشته افزایش یافته و پروازهای فوق العاده نیز برای این ایام در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: هیچ شرکت هواپیمایی بدون مجوز سازمان هواپیمایی کشور حق فروش بلیت ندارد و ضمن نظارت کامل بر بازار فروش بلیت با سوداگران برخورد جدی شود.

وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای سهم بیشتری در جابجایی زائران ایفا می‌کند، افزود: مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی برای سفرهای اربعین از جمله مرز مهران (پایانه شهید سلیمانی) با اقداماتی از جمله روکش آسفالت، نصب حفاظ بتنی و رفع نقاط حادثه خیز بهبود یافته است.

وی با پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی زائران اربعین،‌ گفت: باید ضمن برطرف کردن مشکلات و چالش‌های سال گذشته، از همه امکانات و ظرفیت‌های ناوگان حمل‌ونقل برای این ایام استفاده کرد. برای افزایش مشارکت رانندگان ناوگان اتوبوسی و همچنین تاکسی‌های اینترنتی مذاکراتی انجام و مکانیزم‌های تشویقی در نظر گرفته شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تجهیزاتی مثل مه پاش‌ها و سایه بان‌ها در پایانه‌های مرزی با توجه به گرمای بی سابقه و بالا بردن ظرفیت پارکینگ‌ها، بر لزوم کاهش ایستایی زائران در مرزها با همراهی و هم افزایی سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ایام اربعین تاکید کرد.


کد مطلب: 221000

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/221000/زائران-اربعین-حتما-بخوانند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir