کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهل و هشت ساعت تا انفجار بمب‌های استقلال!

18 مرداد 1403 ساعت 19:40

 باشگاه استقلال در کمتر از ۴۸ ساعت از خرید‌های بزرگ خود رونمایی می‌کند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ،دو خرید خارجی و پر سر و صدا استقلال کمتر از ۴۸ ساعت دیگر در ایران حضور پیدا خواهند کرد و قرارداد خود را با این باشگاه نهایی خواهند کرد، با پیوستن این دو بازیکن به جمع آبی‌ها نقل و انتقالات استقلال رسما به پایان خواهد رسید.

دیدیه اندونگ ستاره گابنی فصل گذشته باشگاه الریاض عربستان امشب به ایران خواهد آمد و سرانجام این هافبک باکیفیت و توانمند رسما به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد تا استقلالی یکی از بزرگترین خرید‌های نقل و انتقالاتی چند فصل اخیر خود را انجام دهند.
این بازیکن که سابقه حضور در تیم‌های لوریان و ساندرلند را در کارنامه دارد، در خط میانی به میدان خواهد رفت و یکی از نقاط ضعف استقلال در سال‌های اخیر به شکل قابل توجهی تقویت خواهد شد.


اما دیگر ستاره مدنظر استقلال گائل کاکونا بازیکن فرانسوی‌الاصل است که روز گذشته مدیرعامل استقلال اعلام کرد که تست‌های پزشکی این بازیکن در پاریس انجام شده است و به‌زودی به ایران خواهد آمد و به نظر می‌رسد که این بازیکن هم فردا به ایران سفر خواهد کرد و پیوستن او به استقلال قطعی خواهد شد.
آبی‌ها با جذب این دو بازیکن اسکواد کامل و بی‌نقصی در اختیار خواهند داشت و با حضور ستاره‌هایی که در بالاترین سطح فوتبال اروپا سابقه بازی و درخشش داشته‌اند می‌توانند یکی از خطوط میانی فراموش‌نشدنی در تاریخ باشگاه را تشکیل دهند.

استقلالی‌ها با جذب این دو بازیکن پرونده نقل و انتقالاتی خود را به پایان خواهند رساند و پس از آن لیست خروج آن‌ها به طور کامل مشخص خواهد شد.
آلمدین زیلیکیچ، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکنان خارجی استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان خواهند بود و خروج منتظر محمد و کوین یامگا از لیست استقلال قطعی خواهد بود، مذاکراتی هم با ودران کیوسفسکی در حال انجام است تا او با کمترین مشکل از لیست استقلال خارج شود.


کد مطلب: 220981

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220981/چهل-هشت-ساعت-انفجار-بمب-های-استقلال

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir