کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا طراحی سایت اختصاصی برای شما مناسب است؟

18 مرداد 1403 ساعت 15:10

اگر به دنبال پیشرفت نیستید، به طراحی سایت اختصاصی هم نیازی نخواهید داشت! در دنیای امروزی که هر کسب‌وکاری می‌تواند با فضای دیجیتال رشد کند، طراحی سایت هم به یک ضرورت تبدیل شده است. این سایت‌ها مانند ویترین‌های مختلفی هستند که هر چه جذاب‌تر باشند، مشتریان بیشتری را جلب کرده و فروش را افزایش می‌دهند. حال اینکه در این دنیای دیجیتال چطور ویترین خود را بچینید تا مشتریان شما را انتخاب کنند و نه رقبا را، به انتخاب شما از میان طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی بستگی دارد. به همین دلیل در ادامه به سؤال آیا طراحی سایت برای شما مناسب است؟ پاسخ می‌دهیم.


اگر به دنبال پیشرفت نیستید، به طراحی سایت اختصاصی هم نیازی نخواهید داشت! در دنیای امروزی که هر کسب‌وکاری می‌تواند با فضای دیجیتال رشد کند، طراحی سایت هم به یک ضرورت تبدیل شده است. این سایت‌ها مانند ویترین‌های مختلفی هستند که هر چه جذاب‌تر باشند، مشتریان بیشتری را جلب کرده و فروش را افزایش می‌دهند. حال اینکه در این دنیای دیجیتال چطور ویترین خود را بچینید تا مشتریان شما را انتخاب کنند و نه رقبا را، به انتخاب شما از میان طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی بستگی دارد. به همین دلیل در ادامه به سؤال آیا طراحی سایت برای شما مناسب است؟ پاسخ می‌دهیم.

طراحی سایت به چه دردی می خورد؟

همان‌طور که گفتیم، در دنیای امروزی طراحی سایت برای هر کسب‌وکاری ضرورت دارد. اما دلیل ضرورت این مسئله چیست و اصلاً طراحی سایت به چه دردی می‌خورد؟ یک سایت ریسپانسیو و باکیفیت از جوانب مختلفی برای کسب‌وکار شما منفعت دارد که برخی از آن‌ها در این ۷ مورد خلاصه می‌شوند:

1.با سایت حرفه‌ای به نظر برسید.

در مقایسه با فعالیت در سوشال مدیا و یا شبکه‌های اجتماعی، برخورداری از یک وب‌سایت کاربردی تأثیر بیشتری در اعتبار شما دارد. در واقع برخی تحقیقات نشان داده‌اند که ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان به کسب‌وکارهای دارای وب‌سایت در مقایسه با کسب‌وکاری شبکه‌های اجتماعی بیشتر اعتماد می‌کنند.
 

2.با سایت بیشتر دیده شوید.

بیش از ۶۵ درصد مردم جهان کاربران اینترنت هستند و اغلب این کاربران در طول روز میلیون‌ها و میلیاردها سرچ از طریق گوگل انجام می‌دهند. وب‌سایت فروشگاه، کسب‌وکار یا برند شما هم می‌تواند در نتایج این سرچ‌ها پدیدار شود و باعث جذب مشتری شود. در واقع با طراحی سایت و سئو می‌توانید شانس دیده و شناخته شدن خود را افزایش دهید.
 

3.با سایت فروش آنلاین داشته باشید.

زمانی که از طریق طراحی سایت بیشتر دیده و شناخته شوید، شرایط افزایش فروش هم فراهم می‌شود. در واقع با یک سایت مناسب می‌توانید از طریق گوگل مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش آنلاین را از این طریق تجربه کنید. در بسیاری از موارد حتی فروش آنلاین از فروش حضوری بیشتر می‌شود.
 

4.با سایت محصولات را معرفی کنید.

با طراحی سایت به فضایی منحصر به فرد برای معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات خود دست پیدا می‌کنید. پست‌های وبلاگ فرصتی عالی برای معرفی کامل محصولات خود به مشتریان جدید است. این مسئله حتی باعث می‌شود که به یک منبع اطلاعاتی موثق برای مصرف‌کنندگان تبدیل شوید.  
 

5.با سایت برنده میدان باشید.


با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد که بسیاری از رقبای شما از قبل فروش آنلاین خود را از طریق سایت آغاز کرده‌اند. با وجود این، همه آن‌ها هم از سایت‌هایی باکیفیت و مناسب برخوردار نیستند. در نتیجه همچنان فرصت برنده میدان شدن با طراحی سایت اختصاصی برای شما وجود دارد.
 

6.با سایت کسب‌وکار محلی را گسترش دهید.

اگر همچنان نمی‌دانید که آیا طراحی سایت اختصاصی برای شما مناسب است؟ باید بدانید که با طراحی سایت برای کسب‌وکار محلی خود فاصله شما با مشتریان دیگر تنها یک گوگل مپ و یک سرچ است. از آنجایی که اغلب مشتریان امروزه از طریق سایت خدمات و محصولات مورد نیاز را پیدا می‌کنند، به این شکل می‌توانید مشتریان بیشتری داشته باشید.
 

7.با سایت فروشگاهی ۲۴ ساعته داشته باشید.

اگر سایتی باکیفیت را با کمک یک تیم طراحی سایت مجرب و متخصص برای خود طراحی کنید، در تمامی ساعات شبانه‌روز با سرعت و به خوبی کار خواهد کرد. در نتیجه حتی در زمان‌های استراحت و غیرکاری شما هم همچنان مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت محصولات فروشگاه را ببینند و سفارش خود را ثبت کنند. در ضمن این مشتریان دیگر تنها از محل زندگی شما نیستند، با این کار از هر نقطه‌ای از کشور مشتری داشته باشید.
 

طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی؟ کدام یک مناسب کسب و کار شماست؟


حال که به اهمیت طراحی سایت برای کسب‌وکار خود پی بردید، باید به‌گونه‌ای این سایت را طراحی کنید که شما را به تمامی این اهداف برساند. دو راه پیش روی شما قرار دارد: طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی. این دو شیوه تهیه سایت از این جوانب با یکدیگر تفاوت دارند:
  1. کیفیت: در طراحی اختصاصی صفر تا صد طراحی و کدنویسی توسط متخصصین انجام می‌شود و امکان شخصی‌سازی هم وجود دارد. در حالی که در طراحی وردپرسی از قالب‌های آماده استفاده می‌شود. به این ترتیب کیفیت طراحی اختصاصی بالاتر است.
    سرعت: از آنجایی که در طراحی اختصاصی از کدهای بهینه استفاده می‌شود، بالطبع سایت سرعت بالاتری دارد.
    مدیریت: در روش اختصاصی تیم طراحی می‌تواند برخی از ویژگی‌ها را به دلخواه شما اضافه کند. به عبارتی مدیریت آن در مقایسه با طراحی وردپرسی آسان‌تر است چراکه همه‌چیز با هماهنگی شما و تیم طراح پیش می‌رود و خبری از قالب‌های آماده نیست.
    ماندگاری: اگر می‌خواهید سایت در کمترین زمان ممکن آماده شود، طراحی وردپرسی بهتر است. اما با این وجود باید به خاطر داشته باشید که به دلیل استفاده از کدهای بهینه و تخصصی، کیفیت بالاتری در طراحی اختصاصی ایجاد می‌شود و از این رو اگر قصد دارید در آینده هم با این سایت فعالیت خود را گسترش دهید، طراحی اختصاصی این شرایط را برای شما فراهم می‌کند.
    سئو: با طراحی سایت اختصاصی سایت شما در هنگام طراحی مسیر زیادی را برای سئو طی کرده است. به این معنا که به دلیل طراحی باکیفیت و دقیق از همان ابتدا امکان دیده شدن آن در نتایج گوگل در مقایسه با سایت وردپرسی بیشتر است.
    شخصی‌سازی: اگر ایده‌های مختلفی در ذهن برای سایت دارید، تنها با کمک طراحی سایت اختصاصی امکان عملی کردن آن‌ها وجود خواهد داشت. طراحی وردپرسی با استفاده از قالب‌های آماده چندان فضایی برای تغییرات و شخصی‌سازی باقی نمی‌گذارد.
    قیمت: مشخصاً از آنجایی که طراحی وردپرسی در مقایسه با طراحی اختصاصی زحمت و دردسر کمتری دارد، هزینه آن هم کمتر خواهد بود.
به این ترتیب اگر هزینه‌ها و تعرفه‌ها برای شما در اولویت نیستند و برای دریافت سایت خود عجله‌ای ندارید، قطعاً طراحی سایت اختصاصی انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود. با این شیوه طراحی از پشتیبانی بهتری هم برخوردار خواهید بود و در نتیجه در انتها هم رضایت بیشتری خواهید داشت.
 


کد مطلب: 220968

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220968/آیا-طراحی-اختصاصی-مناسب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir