کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکلیف یزدانی و بروکس مشخص شد

17 مرداد 1403 ساعت 19:00

به نظر می‌رسد حسن یزدانی مسیر همواری تا رسیدن به فینال وزن 86 کیلوگرم المپیک خواهد داشت.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ قرعه کشی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک برگزار شد و حسن یزدانی باید در دور نخست با کشتی گیری از استرالیا به نام لارنس کشتی بگیرد.

نکته مهمی که همه در انتظارش بودند، روبرو نشدن حسن یزدانی و آرون بروکس تا فینال خواهد بود.

البته که قرعه آرون بروکس آمریکایی و برنده دیوید تیلور قهرمان دوره قبلی این وزن چندان راحت نیست. او در همان دور اول با یکی از سخت ترین رقبای خود یعنی عظمت دولتبکوف از قزاستان مواجه می شود که دارای عناوین جهانی است. 

در صورتی که بروکس از سد این کشتی‌گیر قزاقستانی بربیاید، احتمالا باید برخورد او در فینال را با حسن یزدانی متصور بود. 

حسن یزدانی که با جراحی کتف خود بعد از مسابقات جهانی 2023 خودش را وارد چالشی جدی در ماه‌های اخیر کرده بود، در دور دوم باید با برنده کشتی‌گیران یونان و پورتوریکو کشتی بگیرد.

به نظر می‌رسد حریف احتمالی حسن یزدانی در نیمه نهایی امینه از سن مارینو خواهد بود که قبلا سابقه رویارویی با یزدانی و کسب مدال جهانی را هم دارد. 

به هر حال چیزی که مشخص است مسیر برای حضور حسن یزدانی در فینال هموار است و او از فردا ظهر کار خود را در مسابقات مقدماتی وزن 86 کیلوگرم آغاز خواهد کرد. 

قطعا در غیاب دیوید تیلور می توان حسن یزدانی را شانس اصلی طلای وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد دانست. کشتی‌گیری که یک طلا و یک نقره از دو دوره قبلی المپیک در کارنامه دارد و به دنبال کسب عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در تاریخ المپیک است.


کد مطلب: 220925

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220925/تکلیف-یزدانی-بروکس-مشخص

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir