کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سنتکام وارد منطقه شد

14 مرداد 1403 ساعت 12:20

منابع خبری از سفر فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی ارتش آمریکا موسوم به «سنتکام» به منطقه خبر دادند.


پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» صبح امروز یکشنبه در خبر کوتاهی نوشت که «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام در راستای تلاش برای آنچه ایجاد ائتلاف بین‌المللی برای مقابله با عملیات انتقام جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی خوانده شده، وارد منطقه شده است.

پیش از این، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم از ترس هرگونه حمله تلافی‌جویانه ایران به حالت آماده‌ باش کامل درآمده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، مدعی شد: ارزیابی‌ها حاکی از آن است که ایران در حمله احتمالی خود تاسیسات نظامی در وسط (رژیم) اسرائیل را هدف خواهد گرفت.

این رسانه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: (رژیم) اسرائیل در صورت حمله ایران پاسخ خواهد داد ولی پاسخی که منجر به جنگ نشود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه (۱۰ مرداد) که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، در عملیات ترور به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا همچنین در حمله به یک آپارتمان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را ترور کرد.

درپی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

مقامات رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران و حزب الله پناهگاهها را گشوده و در حال آماده باش کامل هستند.


کد مطلب: 220722

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220722/فرمانده-سنتکام-وارد-منطقه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir