; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - نشست مشورتی درباره سوریه در قاهره - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست مشورتی درباره سوریه در قاهره

18 بهمن 1391 ساعت 10:18

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی در قاهره طی نشست با برخی از کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها درخصوص آخرین تحولات منطقه و سوریه به بحث و رایزنی پرداخت .


به گزارش ایسنا صالحی در این نشست ضمن محکوم ساختن حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه به برگزاری نشست مشورتی دوستان سوریه در تهران و همچنین نشست معارضین سوریه در کشورمان پرداخت و با تشریح دیدار اخیرش در مونیخ با معاذالخطیب بر تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت آرامش به سوریه در چارچوب گفت‌وگوی سوری – سوری تاکید کرد .
صالحی به مخالفت مردم سوریه با اقدامات تروریستی و تخریب زیرساخت‌های این کشور همچنین گروه‌های غیر مسوول که عمدتاً از سایر کشورها وارد سوریه
شده و به ایجاد مشکلات و بحران برای مردم می‌پردازند اشاره و ورود نیروهای مردمی برای برقراری آرامش به سوریه را مورد توجه قرار داد .
صالحی تصریح کرد در حال حاضر کشورهای مختلف به رغم ابتدای بحران سوریه به این نتیجه رسیدند که تنها راه حل مشکلات سوریه راه حل سیاسی است
و با اقدامات نظامی نمی‌توان به نتیجه رسید .
وزیر امورخارجه در پایان مشارکت کشورهای مختلف برای بازگشت امنیت و آرامش به سوریه و تلاش برای کمک به مردم این کشور برای رهایی از بحران موجود را خواستار شد .


کد مطلب: 22067

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/22067/نشست-مشورتی-درباره-سوریه-قاهره

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir