کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش سوزی در خیابان انقلاب

12 مرداد 1403 ساعت 18:00

حوادث رکنا: آتش سوزی چندین باب مغازه در خیابان انقلاب با تلاش همه جانبه نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه های ۱۲۰ ، ۲ و ۱۱۵ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و خودروهای پشتیبانی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز خود را به خیابان انقلاب، حوالی خیابان شهید مدنی جنوبی رساندند.

رکنا در خبری نوشت:به گفته هومن مسعودی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران، در محل حادثه سه باب مغازه قدیمی ساز، با کاربری فروشگاه ظروف آشپزخانه، تعمیرگاه و فروشگاه یخچال و فریزر دچار آتش سوزی شده بودند.

وی در ادامه گفت: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی، مغازه ها بسته بودند و شعله های آتش و دود غلیظ از لا به لای کرکره های واحدهای تجاری به بیرون زبانه می کشید که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز مغازه ها را قطع کردند و پس از برش قسمتی از کرکره ها با استفاده از تجهیزات مخصوص و دستگاه فرز، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و به وسیله لوله های آبرسانی از چندین سمت مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی افزود: حرارت ناشی از آتش سوزی بسیار زیاد بود اما نیروهای آتش نشانی با سرعت عمل خود و با تلاش همه جانبه در یک عملیات نفسگیر موفق شدند آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند و از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری به عمل آورند.

مسعودی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.


کد مطلب: 220620

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220620/آتش-سوزی-خیابان-انقلاب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir