کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نکاتی درباره عکس محل ترور اسماعیل هنیه : چه کسی او را در این ساختمان اسکان داد؟!

11 مرداد 1403 ساعت 22:30

اگر صهیونست ها توانسته اند "پرتابه هوایی" از پنجره، وارد اتاق مهمان رسمی ایران در پایتخت کنند، پس خطرات دیگر هم محتمل است، پس باید بیش از هر زمان دیگری نگران خط پردامنه نفوذ در نهادهای کشور بود و شناسایی، دستگیری، پاکسازی و مجازات عواملش را به عنوان "مهم ترین پروژه ملی حال حاضر کشور"، در دستور کار عملیاتی قرار داد. این تنها راه نجات ایران است و الا این ویروس ها، همه جا را می گیرند و سیستم و کشور را به نابودی می کشند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از عصر ایران ،گفته می شود این عکس که در فضای مجازی و به ویژه در اکانت های اصولگرایان منتشر شده، مربوط به محل اقامت اسماعیل هنیه در شمال تهران است، جایی که مورد حمله موشکی یا پهپادی قرار گرفت و به همراه محافظش به شهادت رسید. موشک، پهپاد یا به تعبیر اطلاعیه رسمی، "پرتابه هوایی" دقیقاً از پنجره اتاق خواب وارد و داخل آن منفجر شده است.


با توجه به این که تا کنون اصالت این عکس تکذیب نشده، از همین یک تصویر نکات مهمی به ذهن متبادر می شود که نمی توان به سادگی از کنارش گذشت:

1 - اگر از بین مهمانان مراسم تحلیف، قرار بود فقط و فقط یک نفر هدف حمله تروریستی اسرائیل قرار بگیرد، او کسی نبود جز اسماعیل هنیه که سال ها در لیست ترور اسرائیل قرار داشت و این، موضوع پنهانی نبود.
بنابراین لازم بود سطح حفاظتی او بسیار ویژه و دور از هرگونه دسترسی باشد. اما از بین همه ساختمان های تهران، او را در این بنا اسکان دادند: ساختمانی که کوه های شمال تهران بدان مشرف اند و عجیب تر این که در همان ساختمان نیز، در اتاقی که پنجره اش رو به کوه بوده است.

شاید اولین سرنخ ها را باید از همین نقطه دنبال کرد که چه کسانی تصمیم گرفتند هنیه در این ساختمان و این اتاق ناامن اسکان داده شود.
آیا اگر او در جایی کنار سایر مهمانان خارجی دیگر اسکان می یافت به این راحتی مورد هدف قرار می گرفت؟

 

این عکس نیز در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است؛ گفته می شود این مسیر کوهپیمایی مشرف به ساختمان محل اسکان هنیه است

 
 
 
 

2 - عامل ترور، نه تنها می دانسته هنیه در این ساختمان و این اتاق است، بلکه این را هم می دانسته که او در لحظه شلیک، در اتاقش بوده و نه مثلا در سالن و حمام و اتاق های دیگر و محوطه. این نکته نیز باید به طور دقیق مورد واکاوی قرار بگیرد.

3 - برخی اکانت ها در ایران و لبنان و اسرائیل در حال انتشار این گزاره هستند که هنیه و محافظش از طریق سیگنال موبایل یا واتساپ شان ردیابی شده اند. به نظر می رسد انتشار چنین مطالبی، برای ردگم کنی صورت می گیرد. هنیه دهها سال تحت تعقیب اسرائیل بود و به خوبی با اصول امنیتی مرتبط با تلفن همراه آشنا بود. نابخردانه است که بپذیریم او این نکته ساده را نمی دانست که موبایل قابل ردیابی است. وانگهی از کی تا کنون، موبایل و واتساپ، علاوه بر ساختمان محل اقامت، شماره طبقه و اتاق و ضلع پنجره را نشان می دهند؟!

 


قطعاً دستگاه امنیتی ایران که در حال بررسی این پرونده است، درگیر چنین ساده انگاری هایی نمی شود و در همین حال باید روی کسانی که در این باره در حال دادن اطلاعات انحرافی هستند نیز کار شود. نفوذی ها، فقط گرا نمی دهند و فقط موشک شلیک نمی کنند، خیلی هایشان موظف به توئیت کردن هستند و خیلی های دیگر نیز مشغول منحرف کردن تصمیمات مدیریتی در رده های گوناگون کشور. تا همه آنها کور نشوند، ایران، مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران، باید تاوان بدهند.

4 - اگر صهیونست ها توانسته اند "پرتابه هوایی" از پنجره، وارد اتاق مهمان رسمی ایران در پایتخت کنند، پس خطرات دیگر هم محتمل است، پس باید بیش از هر زمان دیگری نگران خط پردامنه نفوذ در نهادهای کشور بود و شناسایی، دستگیری، پاکسازی و مجازات عواملش را به عنوان "مهم ترین پروژه ملی حال حاضر کشور"، در دستور کار عملیاتی قرار داد. این تنها راه نجات ایران است و الا این ویروس ها، همه جا را می گیرند و سیستم و کشور را به نابودی می کشند.


کد مطلب: 220594

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220594/نکاتی-درباره-عکس-محل-ترور-اسماعیل-هنیه-کسی-او-این-ساختمان-اسکان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir