کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرزهای اربعین از شنبه باز می‌شود

11 مرداد 1403 ساعت 17:00

مدیرکل امنیتی استانداری تهران از آغاز عملیاتی شدن کاپوتاژ خودروها به منظور انتقال کالا به منظور برپایی مواکب خبر داد و با اشاره به باز شدن مرزها از روز شنبه گفت: موکب‌داران می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به کاپوتاژ خودروهای خود برای انتقال کالا به کشور عراق اقدام کنند.


سیدکمال سادات در جلسه ستاد اربعین استان تهران با بیان این مطلب که متقاضیان برای خرید ارز اربعین باید ابتدا سامانه سماح ثبت نام کنند اظهار کرد: ارز اربعین به افراد بالای پنج سال تعلق می‌گیرد و همراه داشتن مدارک شناسایی و گذرنامه برای دریافت ارز الزامی است.

وی افزود: به منظور خرید ارز به صورت آنلاین متقاضیان می‌توانند بعد از احراز هویت، مبلغ ریالی ارز را واریز کرده و با مراجعه به شعب منتخب ارز موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

سادات با تاکید بر اینکه افراد بالای ۱۸ سال هم باید یک سیم‌کارت داشته باشند، گفت: صاحبان حساب در بانک‌های ملی و پست‌بانک می‌توانند در بستر پیام‌رسان «بله» نسبت به واریز وجه و دریافت ارز اقدام کنند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری تهران، سادات در ادامه افزود: مقدمات عزیمت عوامل جمعیت هلال احمر به کشور عراق جهت ارایه خدمات درمانی به زائران انجام گرفته است و زوار می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی به مراکز هلال احمر مراجعه کنند.

در این جلسه همچنین درباره استقرار موکب ستاد اربعین استان در شهر نجف، نرخ کرایه اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت جابجایی زائران بحث و تبادل نظر شد.


کد مطلب: 220570

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220570/مرزهای-اربعین-شنبه-باز-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir