کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقام خون اسماعیل هنیه واجب است

11 مرداد 1403 ساعت 15:20

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: سیستم امنیتی، دفاعی کشور و حفاظت از شخصیت‌ها باید از این فرسودگی که در رویه‌ها خودشان داشتند، تجدید نظر کنند و این پیام تلخی برای خود ما بود که در قلب ایران اسلامی، یکی از مجاهدان خط مقدم به شهادت برسد.


محمد ابراهیم‌ رضایی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه،‌ گفت: یک اتفاق بسیار تلخی که در سرزمین جمهوری اسلامی، منطقه امن جهادگران اسلامی و مجاهدین افتاد، شهات ایشان بود. اسرائیلی‌ها از همه طرف به بن بست رسیدند و در شرایط مرگ و زندگی قرار گرفته‌اند. ما باید از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که در این شرایط حالت جنون به اسرائیل دست خواهد داد و هرکاری ممکن بود که انجام دهد. یکی از اتفاقات تلخ همین است و ما باید عبرت بگیریم. سیستم امنیتی، دفاعی کشور و حفاظت از شخصیت‌ها باید از این فرسودگی که در رویه‌های خودشان داشتند، تجدیدنظر کنند و این پیام تلخی برای خود ما بود که در قلب ایران اسلامی، یکی از مجاهدان خط مقدم به شهادت برسد.

انتقام گرفتن از خون مظلومی که مهمان جمهوری اسلامی بود، واجب است

وی ادامه داد: این اتفاق برای جمهوری اسلامی حادثه‌ای بسیار تلخ و برای جهان اسلام یک حادثه بسیار ناگوار بود. انشالله خداوند به خانواده این مجاهد بزرگ صبر دهد که طی این مدت جمع زیادی از خانواده او به شهادت رسیده است و حتما مقاومت قوی‌تر از گذشته راه خود را ادامه خواهد داد. همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند انتقام گرفتن از خون مظلومی که مهمان جمهوری اسلامی بود، واجب است و باید تلخی آن را به صهیونیست‌ها تحمیل کرد و نشان داد که اشتباه بزرگی  مرتکب شدند.

احتمال اینکه غرب آسیا درگیر یک جنگ خارج از محدوده غزه بسیار زیاد است

رضایی تصریح کرد: حتما این انتقام‌گیری باید دقیق، جامع و پشیمان‌کننده باشد تا حتی حامیان آمریکایی و اروپایی که از اسرائیلی‌ها حمایت می‌کنند، عبرت بگیرند. آینده روزهای سختی را خواهد داشت و منطقه ما به سمت بحرانی‌تر شدن حرکت می‌کند. البته شاهد اتحاد و بیداری در جهان اسلام هستیم و به نظرم در آینده نه چندان دوری،‌ احتمال فروپاشی از درون و بیرون اسرائیل وجود دارد. احتمال اینکه غرب آسیا درگیر یک جنگ خارج از محدوده غزه بسیار زیاد است.

ایران حتما عکس‌المعل سختی را به اسرائیل نشان خواهد داد

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از قبل یک درس برای زدن کنسولگری ایران در دمشق دادیم و خیلی‌ها پیام ایران را گرفتند که ایرانیان حاضرند اسرائیل را با پاسخ ویرانگر‌خوشان تنبیه کنند. در این مرحله هم اسرائیلی‌ها باید منتظر یک انتقام و برنامه سخت باشند و ایران حتما عکس‌المعل سختی را نسبت به اسرائیلی‌ها انجام خواهد داد.


کد مطلب: 220567

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220567/انتقام-خون-اسماعیل-هنیه-واجب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir