کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خودداری سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره ترور شهید هنیه

10 مرداد 1403 ساعت 21:40

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی به پرسش خبرنگاران درباره ترور شهید «اسماعیل هنیه» پاسخ روشنی نداد و تاکید کرد توافق با حماس از طریق فشار نظامی ممکن خواهد شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین از ایسنا، سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره ترور شهید «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس خودداری کرد.

او در یک نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ترور هنیه در تهران گفت: «ما درباره این واقعه به‌خصوص، اظهارنظر نمی‌کنیم.» او بااین‌حال اذعان کرد که رژیم صهیونیستی «فواد شکور» از اعضای حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است.

صبح امروز (چهارشنبه دهم مرداد ماه) روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر مورد اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای خبر شهادت او را تأیید و اعلام کرد: «جنبش مقاومت اسلامی در سوگ فرزندان ملت بزرگ فلسطین، امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است... رهبر شهید مجاهد، اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامت خود در تهران به شهادت رسید.»

سخنگوی صهیونیست‌ها همچنین با طرح این ادعا که تل‌آویو به مذاکره متعهد بوده و توافق با حماس را گزینه‌ای دست‌یافتنی می‌داند، مدعی شد که این امر تنها با فشار نظامی ممکن خواهد بود.

او هم‌چنین مدعی شد حماس اجازه حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست را نمی‌دهد.


کد مطلب: 220541

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220541/خودداری-سخنگوی-کابینه-رژیم-صهیونیستی-اظهارنظر-درباره-ترور-شهید-هنیه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir