کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظریف در واکنش به شهادت هنیه: ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود دو چندان خواهد کرد

10 مرداد 1403 ساعت 18:30

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم نوشت: شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم ضمن واکنش به شهادت اسماعیل هنیه با انتشار مطلبی تحت عنوان «محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه» در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و ​​تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار،  تخریب و  هرج و مرج است.

شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.


کد مطلب: 220527

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220527/ظریف-واکنش-شهادت-هنیه-ترور-ناجوانمردانه-میهمان-عزم-ایران-دفاع-خود-دو-چندان-خواهد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir