کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش علی لاریجانی به احتمال حضورش در دولت پزشکیان

10 مرداد 1403 ساعت 15:30

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره احتمال حضورش در دولت چهاردهم گفت: افراد مختلف ورزیده‌ای در دولت توانایی انجام کار را دارند و ما نیز پشتیبانی فکری و کمک‌هایی در این زمینه انجام خواهیم داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، علی لاریجانی پس از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چه توصیه‌ای به جریان‌های سیاسی برای همکاری با دولت چهاردهم دارد، گفت: رئیس جمهور نکاتی را درباره آینده مطرح کردند و همچنین رهبرمعظم انقلاب به نکاتی در مراسم تنفیذ اشاره فرمودند که به نظرم رعایت آنها برای آینده کشور مفید است.

بنابرآنچه ایرنا روایت می‌کند، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اما اینکه ثقل کار بر حل مسائل اقتصادی معطوف شود، بسیار مهم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره همکاری مجلس با رئیس جمهور برای انتخاب کابینه مناسب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هم به این نکته اشاره فرمودند. البته به صورت طبیعی وقتی دولت جدید مستقر می‌شود، به همکاری قوای دیگر احتیاج دارند. قطعا مجلس شورای اسلامی هم این مسیر را دنبال خواهد کرد.

رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال اگر به همکاری وی در دولت جدید نیاز باشد، چه نگاهی به این موضوع دارد، گفت: افراد زیادی در این زمینه هستند که نیازی به ما نیست.

لاریجانی درباره احتمال حضورش در دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: افراد مختلف ورزیده‌ای هستند که می‌توانند در دولت کار کنند ما نیز پشتیبانی فکری و کمک‌هایی در این زمینه انجام خواهیم داد.


کد مطلب: 220515

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220515/واکنش-علی-لاریجانی-احتمال-حضورش-دولت-پزشکیان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir