کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسماعیل هنیه در کدام نقطه تهران ترور شد؟

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ترور اسماعیل هنیه

10 مرداد 1403 ساعت 10:15

اولین جزئیات از شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اعلام شد.


ترور اسماعیل هنیه در تهران حدود ساعت ۲ نیمه شب اتفاق افتاد.

بنابر روایت فارس، شهید هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آماده بود در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود که با اصابت پرتابه ای از هوا به شهادت رسید.

بررسی های بیشتر در حال انجام است و بزودی جزئیات دقیق اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی  در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

 

جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ترور اسماعیل هنیه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون درباره حادثه ترور اسماعیل هنیه در تهران خبر داد.

ابراهیم رضایی سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهادت اسماعیل هنیه گفت: این رخداد یک اقدام بزدلانه ای بود که بی شک بانیان آن پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

آنگونه که مهر روایت کرده، وی افزود: موضوع در دست بررسی است و کمیسیون امنیت اطلاعات لازم را در خصوص اقدامات و جلسات بعدی اعلام خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان تصریح کرد: اسماعیل هنیه همه عمر خود را صرف آرمان آزادی قدس کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید و شهادت پاداش همه مجاهدان در راه خداست.


کد مطلب: 220492

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220492/اسماعیل-هنیه-کدام-نقطه-تهران-ترور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir