کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین واکنش آمریکا به ترور اسماعیل هنیه در تهران

دستوری که نتانیاهو بعد از ترور اسماعیل هنیه صادر کرد

10 مرداد 1403 ساعت 9:30

رسانه‌های عبری نوشتند: «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر، به وزرا دستور داد که درباره ترور اسماعیل هنیه،‌ رئیس دفتر سیاسی حماس صحبت نکنند و به آن نپردازند.


در پی شهادت اسماعیل هنیه، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وزیران کابینه خواست درباره ترور هنیه اظهار نظر نکنند.

پس از آنکه رسانه‌های دولتی ایران از شهادت اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در ایران خبر دادند، ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه خبری سی.ان.ان گفت که به گزارش‌های رسانه‌های خارجی در این باره پاسخ نمی‌دهند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

 

اولین واکنش آمریکا به ترور اسماعیل هنیه در تهران

 کاخ سفید به شهادت اسماعیل هنیه در تهران واکنش نشان داد.

یک سخنگوی کاخ سفید در واکنش به خبر شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت که کاخ سفید گزارش‌های مربوط را رصد کرده است ولی از اظهارنظر بیشتر در این‌باره خودداری کرد.

به گزارش سی‌ان‌ان، یک سخنگوی کاخ سفید در واکنش به خبر شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت که کاخ سفید گزارش‌های مربوط را رصد کرده است ولی از اظهارنظر بیشتر در این‌باره خودداری کرد. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز -چهارشنبه- طی بیانیه‌ای از شهادت رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

در این بیانیه آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

جنبش مقاومت اسلامی حماس در سوگ فرزندان ملت بزرگ ما فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است. برادر رهبر شهید مجاهد اسماعیل هنیه رهبر نهضت که پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران جان باخت. و به سوی خدا و به سوی او باز خواهیم گشت».


کد مطلب: 220489

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220489/اولین-واکنش-آمریکا-ترور-اسماعیل-هنیه-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir