کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشگاه سابق پزشکیان رتبه اول در رتبه بندی تایمز شد

9 مرداد 1403 ساعت 20:20

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رتبه بندی تایمز در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز در سال ۲۰۲۴ خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ بهمن نقی‌پور، سه شنبه، ۹ مرداد ماه در حاشیه برگزاری کارگاه بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی و رونمایی از سامانه آموزش ایران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزرات بهداشت درمان حدود دو سال قبل کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی را آغاز کرده و کارگاه‌هایی را برای افزایش آگاهی جهت موفقیت در بین المللی سازی دانشگاه برای اساتید، معاونین و کارکنان برگزار می‌کند.

ایسنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: در مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت در جمهوری اسلامی ایران»، نظام آموزش عالی سلامت کشور از نظر آمایش سرزمینی به ۱۰ منطقه کلان تقسیم شد و در کلان منطقه۲ سه استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و دانشکده‌های علوم پزشکی مستقر در منطقه وجود دارد که مسئولیت کلان منطقه دو با دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

وی به رونمایی سامانه آموزشی ایران برای اولین بار در تبریز اشاره کرد و افزود: سامانه آموزش ایران همیشه در دسترس است و هدف آن این است که موقع بروز مسائل امنیتی ارتباط بین دانشجویان بین المللی قطع نشود به همین دلیل این سایت همیشه در دسترس بوده و تمامی دانشگاه‌ها می‌توانند توانمندی خود را در این سایت بارگزاری کنند.

نقی پور گفت: راه اندازی اولیه این سایت امروز انجام شد و مسائل علمی نیز طی روزهای آتی بارگزاری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: طی ۳۳ ماهه‌ی دولت سیزدهم تعداد دانشجویان خارجی در این دانشگاه ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده‌ و به کیفیت آموزشی و رسیدگی به مسائل فرهنگی و زیرساختی توجه بسزایی صورت گرفته است. 


کد مطلب: 220470

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220470/دانشگاه-سابق-پزشکیان-رتبه-اول-بندی-تایمز

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir