کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هتل اوستون آتل آلسانجاک ازمیر دارای چه امکاناتی است؟

9 مرداد 1403 ساعت 14:42


اگر قصد رزرو هتل ازمیر برای اولین تجربه سفر به این شهر را دارید و با هتل های آن آشنایی ندارید، از شما دعوت می‌کنیم با این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین هتل های ازمیر و امکانات آن را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم. این هتل، هتل اوستون آتل آلسانجاک ازمیر است که می‌توانید با هزینه مناسب در آن اقامت کنید و از امکانات خوب و خدماتی باکیفیت بهره‌مند شوید. این هتل یکی از بهترین هتل های شهر ازمیر ازنظر دسترسی و موقعیت مکانی نیز محسوب می‌شود.

معرفی هتل اوستون آتل آلسانجاک ازمیر

شهر زیبای ازمیر همه‌ساله میزبان مسافران زیادی از سرتاسر دنیا است که بعضی از آن‌ها با هدف گردش و تفریح و بعضی دیگر با هدف کار و تجارت به ازمیر سفر می‌کنند. باتوجه‌به آمار بالای مسافران این شهر، هتل ها و اقامتگاه‌های زیادی در آن فراهم شده تا مسافران اقامتی راحت را در آن‌ها تجربه کنند. یکی از بهترین هتل های ازمیر با امکانات قابل‌قبول در یکی از بهترین مناطق این شهر، هتل اوستون آتلآلسانجاک است.

این هتل سه‌ستاره در منطقه آلسانجاک قرار دارد و این مطنقه به‌دلیل تردد بالای تاکسی و اتوبوس، دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد. با اقامت در این منطقه، مشکلی با رفت‌وآمد در ازمیر جهت گردش، تفریح، خریدکردن یا انجام امور کاری نخواهید داشت. از دیگر امتیازات این هتل می‌توان به فاصله نزدیک آن به فرودگاه ازمیر اشاره کرد. این فاصله چیزی حدود 17 دقیقه است؛ درنتیجه، بعد از رسیدن به ازمیر، خیلی زود به هتل خواهید رسید و امکان استراحت برای شما فراهم خواهد بود. این هتل سه‌ستاره، ازنظر اقتصادی نیز جزو هتل های خوش‌قیمت ازمیرمحسوب می‌شود که اقامت در آن با بودجه متوسط هم امکان‌پذیر است.

امکانات هتل اوستون آتل آلسانجاک چه مواردی هستند؟

یکی از معیارهای مسافران برای انتخاب هتل به‌خصوص در سفرهای خارجی، امکانات هتل است. مسافرانی که از بودجه بالایی برخوردار هستند، هتل هایی را انتخاب می‌کنند که امکانات تفریحی، رفاهی و خدماتی فوق‌العاده داشته باشند؛ اما اگر بودجه زیادی در اختیار ندارید و به‌دنبال هتلی با امکانات مناسب برای اقامت راحت هستید هم جای نگرانی نیست. در سفر به ازمیر، با انتخاب هتل اوستون آتلآلسانجاک این امکان برای شما فراهم است که در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اما اقامت راحتی را تجربه کنید.

پارکینگ رایگان، یکی از امکانات خوب این هتل است و اگر با خودروی شخصی به ازمیر سفر کرده باشید یا برای رفت‌وآمد راحت، خودرویی رنت کرده باشید، امکان استفاده از آن برای شما وجود دارد. این هتل از پذیرش 24ساعته برخوردار است که در همه ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی نیاز مسافران خواهد بود. وجود گاوصندوق در پذیرش هتل، از دیگر امکانات این هتل است که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن استفاده کنید و بابت وسایل ارزشمند و گران‌قیمت خود نگرانی نداشته باشید.

در این هتل، یک صرافی وجود دارد که اگر پول نقد همراه نداشته باشید، می‌توانید با پرداخت هر نوع ارزی، لیر ترکیه دریافت کنید و بابت پرداخت هزینه‌ها دچار مشکل نشوید. اینترنت پرسرعت رایگان در تمام بخش‌های هتل قابل دسترس است و کافی است رمز آن را از پذیرش دریافت کنید.

پذیرایی و سرو غذا در هتل اوستون آتل آلسانجاک

هتل اوستون آتل آلسانجاک ازنظر پذیرایی، بهترین خدمات را به مسافران و مهمانان خود ارائه می‌کند. پذیرایی این هتل در وعده صبحانه به‌صورت سلف سرویس و در دیگر وعده‌ها با پرداخت هزینه انجام می‌شود. صبحانه را می‌توانید در اتاق یا در رستوران هتل میل کنید که درصورت تمایل به سرو آن در اتاق باید درخواست خود را با پذیرش هماهنگ کنید.

بوفه صبحانه قاره‌ای رستوران این هتل، روزی عالی را برای شما شروع خواهد کرد. غذاهایی که در وعده صبحانه سرو می‌شوند، طعم و مزه‌ای فوق‌العاده دارند و تنوع آن‌ها آن‌قدر زیاد است که هرگز تکراری نخواهند شد. این اتاق دارای یک کافی‌شاپو بار نیز هست که نوشیدنی‌های لذیذ سرد و گرم در آن آماده می‌شوند. درصورت تمایل، سرو نوشیدنی در اتاق هم امکان‌پذیر است.

اتاق‌های هتل اوستون آتل آلسانجاک

یکی از مزایای هتل اوستون آتل آلسانجاک ازمیر، محیط خلوت این هتل است. این هتل دارای 30 اتاق دونفره در 7 طبقه است؛ درنتیجه، در هر طبقه نهایتا 4-5 اتاق وجود دارد و فضای چندان شلوغی ندارد. اگر به‌دنبال اقامتی آرام و راحت هستید، این اتاق برای شما مناسب است. تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، از دیگر امکانات هتل اوستون آتل آلسانجاک است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن و میز و صندلی هستند که فضای مناسبی برای آرامش و تماشای شهر در اختیار شما قرار می‌دهند.

در همه اتاق‌ها، مینی‌بار و گاوصندوق موجود است؛ همچنین، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام با لوازم‌بهداشتی، سشوار، چای‌ساز، کمد لباس و ...، در تمام اتاق‌هاقابل‌دسترس و استفاده هستند. درصورت تمایل، می‌توانید برای رزرو سرویس کودک در اتاق‌ها درخواست دهید؛ اما امکان اضافه‌کردن سرویس اضافه بزرگ‌سال به اتاق‌ها وجود ندارد.

هتل اوستون آتل آلسانجاک ازمیر را برای اقامتی راحت انتخاب کنید

در میان هتل های مختلف شهر ازمیر، هتل اوستون آتل آلسانجاک یکی از هتل هاییاست که امکانات اقامت راحت را با هزینه مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل با موقعیت خوب، جزو بهترین انتخاب‌ها در ازمیر محسوب می‌شود. برای رزرو هتل ازمیر، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید و از بخش رزرواسیون هتل، یکی از هتل های ازمیر را انتخاب کرده و رزرو را انجام دهید؛ همچنین، امکان خرید بلیط هواپیما ازمیر هم از این سیستم وجود دارد تا با خیالی آسوده، مقدمات سفر خود را فراهم کرده و آماده شوید.


کد مطلب: 220448

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220448/هتل-اوستون-آتل-آلسانجاک-ازمیر-دارای-امکاناتی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir