کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنجال بزرگ مهسا جاور در المپیک؛ حمله به منتقدان در آستانه مسابقه!

8 مرداد 1403 ساعت 16:15

مهسا جاور در روزهای اخیر خبرسازترین ورزشکار المپیکی ایران بوده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مسابقات قایقرانی روئینگ ۲ نفره سبک‌وزن زنان امروز ادامه پیدا کرد و مهسا جاور و زینب نوروزی از ایران در جدول شانس مجدد با کسب رتبه چهارم در گروه ۶ تیمی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماندند و راهی فینال C شدند. با این نتیجه تیم ۲ نفره قایقرانی ایران شانس کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد. در روزهای اخیر اخبار زیادی پیرامون تیم قایقرانی ایران و به خصوص مهسا جاور به گوش رسیده است.

حاشیه غیرمنتظره مهسا جاور پیش از مسابقه

قایقراتی ایران در این دوره از رقابت‌ها درگیر یک حاشیه غیرمنتظره هم شده بود که این موضوع در روزهای اخیر جنجال بزرگی به راه انداخت. رونمایی از لباس کاروان ایران برای حضور در المپیک با انتقادات زیادی همراه شد و خیلی‌ها از طرح لباس ایران انتقاد کردند. در شرایطی که کمیته ملی المپیک واکنش خاصی نسبت به این انتقادات نشان نداده بود، مهسا جاور با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، ضمن حمایت از لباس طراحی‌شده، پاسخ منتقدان را داد.

قایقران المپیکی ایران در بخشی از صحبت‌های خود در واکنش به منتقدان گفت: «من نمی‌گویم همه چیز خوب است ولی خیلی از کشورها لباسشان همین قدر ساده بود. چرا باید انقدر بی‌فرهنگی بین ما رواج پیدا کند و مسخره کردن و توهین کردن راحت باشد؟»

مهسا جاور پس از مدتی ویدیوی جنجالی را از صفحه‌اش پاک کرد ولی دیروز با بازنشر توئیت حمایتی هومن حاجی‌عبداللهی از کاروان المپیکی ایران، یک استوری جدید در صفحه اینستاگرام خود قرار دارد:

انتقاد شدید از واکنش جاور به ماجرای لباس‌های ایران

صحبت‌های مهسا جاور درباره لباس کاروان ایران در المپیک پاریس با واکنش‌های زیادی همراه شد. خیلی‌ها معتقد بودند که انتقادات از لباس ایران ربطی به ورزشکاران نداشته و این موضوع به کمیته ملی المپیک برمی‌گردد که نتوانسته برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشد. در واقع آن‌ها بر این باور بودند که پاسخگویی در این زمینه اصلا در حوزه وظایف مهسا جاور و دیگر ورزشکاران نبوده و او در آستانه مسابقه‌اش در المپیک، نباید خودش را درگیر چنین موضوعی می‌کرده تا تمرکزش به‌هم بخورد.

این موضوع حتی باعث شد مجریان صداوسیما هم به جاور کنایه بزنند و در فضای مجازی هم هجمه تندی علیه این ورزشکار شکل بگیرد و حتی پای قرارداد همکاری او با شرکت لباس هم به ماجرا باز شود. احتمالا این ورزشکار المپیکی پس از بازگشت به ایران باز هم در این خصوص صحبت خواهد کرد ولی خیلی‌ها مدعی شدد واکنش به چنین ماجرایی در آستانه شروع المپیک نقش مهمی در از دست رفتن تمرکز او داشت و اقدامی غیرحرفه‌ای بود.


کد مطلب: 220387

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220387/جنجال-بزرگ-مهسا-جاور-المپیک-حمله-منتقدان-آستانه-مسابقه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir