کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف جاذبه‌های تاریخی لندن: از برج لندن تا کاخ باکینگهام

7 مرداد 1403 ساعت 12:54


لندن، پایتخت انگلستان یکی از زیباترین و تماشایی‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر که از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود، به تاریخ غنی، تنوع فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری متعدد خود مشهور است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا در امتداد رودخانه تایمز را دارید، به ویزای انگلستان، یک دوربین عکاسی برای ثبت زیبایی‌های این شهر و اطلاعات کاملی از دیدنی‌های لندن احتیاج خواهید داشت. در ادامه این متن شما را با جاذبه‌های لندن که در این سفر باید ببینید، آشنا می‌کنیم.

جاذبه‌هایی که در سفر به لندن باید ببینید

سفر به لندن سفر به یکی از پر جاذبه‌ترین شهرهای اروپاست که سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان برای دیدن این جاذبه‌ها دعوت می‌کند. حالا که قرار است به این شهر زیبا سفر کنید، بد نیست لیست کوچکی از دیدنی‌هایی که باید در این شهر به آن‌ها سر بزنید داشته باشید تا چیزی را از قلم نیندازید. در ادامه به چند جاذبه مشهور و دیدنی این شهر خواهیم پرداخت.

برج هزارساله لندن

برج زیبای لندن یا برج سفید که نماد این شهر هم محسوب می‌شود با تاریخی هزارساله و معماری زیبا اولین جایی است که در این سفر باید ببینید. این برج درواقع قلعه‌ای است که زمانی زندان کاخ سلطنتی بوده و حالا از آن به‌عنوان موزه‌ای برای نمایش جواهرات سلطنتی و تاریخچه غنی این کشور استفاده می‌کنند. این بنا با معماری بی‌نظیر و خیره‌کننده گوتیک در طول تاریخ شاهد وقایع عجیبی در این شهر بوده است. از اعدام چهره‌های برجسته تا نمایش هنر دستان هنرمندان بزرگ.

برج لندن یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین جاذبه‌های این شهر است که گردشگران زیادی برای تماشای معماری زیبا، جواهرات خیره‌کننده و نمایشگاه‌های تاریخی جذاب آن به این شهر سفر می‌کنند. یکی دیگر از جاذبه‌های این برج هزارساله گوتیکی کلاغ‌هایی هستند که گفته می‌شود، بقای سلطنت انگلستان را در دست دارند.

 

باکینگهام یادگاری از جورج سوم 

کاخ تماشایی باکینگهام با آن معماری گوتیکی تماشایی محل اقامت رسمی ملکه الیزابت دوم و برگزاری تشریفات رسمی سلطنتی است. این بنا یکی دیگر از نمادهای مهم شهر لندن محسوب می‌شود که در سفر به این شهر باید ببینید. باکینگهام در منطقه وست‌مینستر قرار دارد و شهرت اصلی آن به معماری گوتیک و خاطرات تاریخی و فرهنگی است که همراه خود دارد. ساخت این بنا به دوران جورج سوم باز می‌گردد و از همان زمان تا امروز به‌عنوان یکی از جاذبه‌های لندن محسوب می‌شده است. گردشگران زیادی به لندن سفر می‌کنند تا بتوانند مراسم تعویض نگهبان در مقابل این کاج زیبا را تماشا کنند. علاوه‌بر این مراسم در حال حاضر بخش‌های زیادی از این کاخ برای بازدید عموم باز است و تماشای آن و نزدیک‌شدن به محل اقامت ملکه برای بازدیدکنندگان بسیار جالب‌توجه است.

ساعت الیزابت؛ بیگ بن

یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای لندن تماشای ساعت بیگ بن یا الیزابت است که از نمادهای تاریخی و تماشایی انگلیس است. این ساعت را می‌توانید در برج الیزابت ببینید که در واقع برج وست‌مینستر است و در کنار کاخ وست‌مینستر و رودخانه تیمز قرار دارد. بیگ‌ بن، این ساعت جذاب 96 متر ارتفاع دارد و با یک قاب زیبا از معماری گوتیک در لیست بلندترین ساعت‌های جهان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر به لندن سفر می‌کنید، تماشای این ساعت زیبا با پس‌زمینه‌ای از آسمان همیشه ابری این شهر را فراموش نکنید.

 

موزه تماشایی بریتانیا

هیچ سفری به لندن بدون تماشای موزه جذاب بریتانیا و مجموعه‌های گرانبهای آن کامل نمی‌شود. این موزه و گنجینه‌های آن از بزرگ‌ترین و گرانبها‌ترین موزه‌های جهان و بهشت علاه‌مندان تاریخ و هنر محسوب می‌شوند. ساختمان زیبای موزه بریتانیا را در قلب شهر لندن پیدا می‌کنید و به احتمال زیاد مجذوب آثار باستانی، گنجینه‌های هنری و ارثیه‌های فرهنگی کشورهای مختلف جهان در این موزه خواهید شد. به‌طور مثال از جذابیت‌های خیره‌کننده این موزه می‌توان به سنتوپات و رمسس از مصر باستان در کنار آثار ارزشمند و کم‌یاب هنری باستانی از یونان و روم اشاره کرد. در واقع این موزه مرجعی شگفت‌انگیز برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنرهای باستانی است. بنابراین اگر به این موضوعات علاقه‌مند هستید، بازدید از این موزه بی‌نظیر را نباید فراموش کنید.

چشم تیزبین لندن 

چشم لندن این چرخ‌وفلک عظیم در ساحل جنوبی رودخانه تایمز که حتما آن را در عکس‌ها و فیلم‌ها زیاد دیده‌اید، مشهورترین جاذبه دیدنی انگلیس است.

ارتفاع این چرخ‌و‌فلک 135 متر است و با این حساب یکی از بلندترین چرخ‌وفلک‌های جهان محسوب می‌شود. گفته می‌شود که هر بیننده‌ای باید حداقل یک‌بار چشم‌اندازهای بی‌نظیر لندن را از بالای این چرخ و فلک تماشا کند. 32 کپسول شیشه‌ای این چرخ‌و‌فلک، نمادی از مناطق مختلف لندن هستند و گنجایش حمل 25نفر را دارند. 30 دقیقه طول می‌کشد تا سفر با این چرخ‌و‌فلک تمام شود و در این مدت می‌توانید لندن و جاذبه‌های مشهور آن را از بالا ببینید و لذت ببرید. نورپردازی چشم لندن در شب‌های زیبای این شهر به‌تنهایی یکی از دیدنی‌های محبوب این شهر و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. تجربه‌ای که نباید در این سفر آن را از دست دهید.

دریافت ویزای انگلیس و سفری خاطره‌انگیز به لندن با فلای تودی 

برای دریافت ویزای لندن کافی است، همین‌حالا به وب‌سایت فلای تودی سر بزنید، ثبت نام کنید و قبل از هرکاری فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و به‌صورت آنلاین برای کارشناسان مجرب و باتجربه بخش ویزای فلای تودی ارسال کنید. سپس منتظر باشید تا در کوتاه‌ترین زمان برای ارائه مشاوره و بررسی شرایط با شما تماس حاصل شود. در مرحله بعد کافی است، مدارک لازم را برای کارشناس مربوطه ارسال کنید تا مراحل اخذ ویزای شما آغاز شود. در تمام این مراحل فلای تودی در کنار شماست و کمک می‌کند تا با سریع‌ترین و راحت‌ترین شرایط ویزا بگیرید و سفر خود به این کشور زیبا و منحصربه‌فرد را آغاز کنید.

همچنین علاوه‌بر ویزا خدمات سفر حرفه‌ای را از تیم فلای تودی بخواهید. بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما با بهترین پروازها و ارزان‌ترین قیمت‌ها، انواع هتل‌ها و سایر خدمات مسافرتی مانند بیمه و ترانسفر را در وب‌سایت فلای تودی ببینید، قیمت‌ها و شرایط را مقایسه کنید و بهترین انتخاب‌ها را با توجه به بودجه‌ای که دارید رزرو کرده یا خریداری کنید. شاید باور نکنید؛ اما سفر با فلای تودی به هر نقطه‌ای از جهان همین قدر ساده و لذت‌بخش است. برای سفر بعدی آماده‌اید؟ پس همین حالا فرم درخواست ویزا را ارسال کنید.


کد مطلب: 220319

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220319/کشف-جاذبه-های-تاریخی-لندن-برج-کاخ-باکینگهام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir