کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ : اسرائیل باید به سرعت جنگ را پایان دهد

4 مرداد 1403 ساعت 21:30

​​​​​​​ کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در کنگره، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که اسرائیل در روابط عمومی خود با مشکل مواجه است و باید جنگ با حماس را به سرعت پایان دهد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور روز پنجشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه فاکس اند فرندز گفت: من از نتانیاهو می خواهم که کار را تمام کند و به سرعت آن را انجام دهد. او باید سریع این کار را انجام دهد، زیرا اسرائیل از نظر اذهان عمومی در این جنگ درحال نابودی است. روابط عمومی اسرائیل خیلی خوب نیست.

ترامپ روز جمعه با نتانیاهو دیدار و گفتگو خواهد کرد.
وی ادامه داد: اسرائیل باید روابط عمومی خود را مدیریت کند. «آنها باید این کار را سریع انجام دهند، زیرا جهان این امر را ساده نمی‌گیرد و این شرایط واقعاً باورنکردنی است.»
ترامپ بار دیگر بر ادعای خود تاکید کرد که اگر او رئیس جمهور بود، حملات ۷ اکتبر حماس اتفاق نمی افتاد.
ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا سیاست تسلیحاتی آمریکا را به اسرائیل تغییر خواهد داد، گفت: «من مطمئن خواهم شد این جنگ به سرعت پایان یابد. باید این جنگ سریع را تمام کرد. نمی شود این جنگ به این شکل ادامه یابد, خیلی خیلی طولانی و زیاد شده است.»
ترامپ افزود که در خصوص گروگان ها «خبر بد» حس می کند و معتقد است بسیاری از آنها مرده‌اند.
وی در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم یکی از دلایلی که حماس واقعاً خوب مذاکره نمی‌کند، این است که آنها گروگان‌ها را کشته اند. فکر می کنم بسیاری از گروگان ها مرده اند.»


کد مطلب: 220219

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220219/ترامپ-اسرائیل-باید-سرعت-جنگ-پایان-دهد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir