کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد

3 مرداد 1403 ساعت 18:45

پس از اعلام قیمت نهایی ری‌را توسط ایران‌خودرو، وزیر صمت اعداد و ارقام اعلامی را تکذیب کرد و علاوه بر ساخت سالانه ۱۱۰هزار دستگاه از این خودرو اعلام کرد که قیمت ری‌را زیر ۱ میلیارد تومان خواهد بود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ علی‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: «خودروی «ری‌را»، تقریباً همه آپشن‌ها را در رقابت با خودروهای خوب دنیا دارد از نظر استاندارد و ایمنی استاندارد بسیار بالایی دارد. این خودرو، دو گونه موتور دارد بیش از ۶۷ درصد ساخت داخل شده است ز همه مهم‌تر اینکه مهندسی و طراحی با نام و نشان تجاری ایرانی می‌تواند به دنیا عرضه شود».

به نقل از ایرنا، علی‌آبادی ادامه داد: «قیمت خودرو «ری‌را» کمتر از یک میلیارد است و عرضه آن از اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد. ساعتی ۲۰ عدد و سالی ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌شود که آمار نسبتاً خوبی است».

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «این یک تحول ساده در صنعت خودروی داخلی است و امیدوارم به لحاظ کیفی موردپسند قرار گیرد. این خودرو هم نمونه برقی و هم نمونه بنزینی دارد و نمونه کنونی نمونه بنزینی است و نمونه برقی هم ساخته شده».

 


کد مطلب: 220156

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220156/وزیر-صمت-قیمت-گذاری-ایران-خودرو-تکذیب

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir