کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورزشگاه آزادی برای 100 سال مقاوم شد!

3 مرداد 1403 ساعت 18:15

مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه صحبت کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی، اعلام کرد که ورزشگاه آزادی با مقاوم‌سازی‌های انجام شده تا 100 سال آینده مقاوم خواهد بود.

بهرامی مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی در مورد روند آماده سازی این ورزشگاه گفت:با دو موضوع مقاوم سازی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه هستیم. سکوهای فرسوده را جمع‌آوری کردیم. قسمت غربی با قطعات بتونی پیش‌ساخته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا بازسازی شد. مقاوم سازی لرزه‌ای نیاز به تقویت سازه داشت که در حال کار کردن روی آن هستیم. سازه به این ترتیب تا 100 سال آینده مقاوم خواهد بود.

وی تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا الزاماتی برای اماکن ورزشی دارد که ما در حال فراهم کردن، پیش‌نیازهای AFC هستیم. VAR نیز در فضاهای پشتیبانی ما تامین خواهد شد. بهترین پیمانکار داخلی که می‌توانست این حجم کار را در این زمان کم به سرانجام برساند، قرارگاه خاتم بود و ما از آنها کمک گرفتیم.

مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: نور، مقاوم سازی، تخریب، تهیه صندلی، اسکوربورد، سکوها، صوت و راهرو خبرنگاران در حال ساخت است. امیدوارم با تلاش دو شیفته تا 15 شهریور، کار تمام شود.

او در مورد بودجه این پروژه گفت: بودجه اختصاص داده شده و کار در حال انجام است. ما باید این استادیوم را به استانداردهای AFC برسانیم.

مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی در مورد نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال از روند پیشرفت کار گفت: نظر آقای تاج محترم است ولی پروژه بزرگی در حال اجراست. ما به زمان نیاز داریم و کار از ساعت 6 صبح تا 11 شب در حال انجام است.


کد مطلب: 220154

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220154/ورزشگاه-آزادی-100-سال-مقاوم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir