کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعید جلیلی از سر کوچه احمدی نژاد خرید کرده است؟

3 مرداد 1403 ساعت 17:15

به نظر می رسد ستاد جلیلی، تمام خریدهایش را از مغازه های سر کوچه احمدی نژاد انجام داده که آن همه تبلیغات نجومی و سفرهای هوایی و زمینی گروهی و میتینگ های اتوبوسی و بنرهایی که همه کشور را پوشاندند در کنار هزینه های جاری و اجاره املاک و ... فقط ۱۲ میلیارد تومان، یعنی به قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری در منطقه متوسط نشین پونک تهران، هزینه داشته است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ آنگونه که عصرایران روایت کرده، ستاد سعید جلیلی، هزینه های انتخاباتی خود در دو دوره انتخابات ریاسنت جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد. در اطلاعیه این ستاد آمده است:

"پیرو اطلاعیه مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ستاد دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای جمع آوری کمک های مردمی از طریق حساب اعلامی در بانک توسعه تعاون به شماره ۱۷۳۵۲۰۱۴۱۱۸۱۴۹۱ و گزارش های مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲، ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ و ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ بدین وسیله گزارش نهایی عملکرد مالی این حساب در ایام تبلیغات دور اول و دوم انتخابات را به استحضار می رساند.

 از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ تا ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ مجموعاً مبلغ ۱۲۵.۰۰۲.۱۵۳.۶۰۷ ریال طی ۱۸.۱۲۹ تراکنش به حساب مذکور واریز گردیده است که جدول هزینه کرد این کمکها و آمار تراکنش های این حساب به شرح پیوست می باشد."

این اطلاعیه و رقم های درج شده در آن، واکنش هایی را به دنبال داشته است، از جمله ایزد طلایی از فعالان رسانه ای درباره لیست اعلام شده به عنوان هزینه های انتخاباتی سعید جلیلی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هزینه بنرهای نصب شده در فقط یک منطقه تهران دوبرابر این مبلغ است!

پارسا مقدم از حامیان محمدباقر قالیباف نیز در توئیتی  با هشتگ عدد نمی فهمند نوشت:

مبلغ واریزی به حساب سعید_جلیلی ۱۲۵،۰۰۲،۱۵۳،۶۰۷ چرا با رقم هزینه‌ها کاملا برابره!!!
مثلا رفتن گفتن بخاطر فلان بنر انقدر ریال به ما تخفیف بدید که از کل کمک‌ها حتی یک ریال هم بالاتر نشه؟!
چطور آنقدر دقیق خرید کردن که حتی ارزش افزوده خریدها هم این نظم رو بهم نزده؟!
عدد_نمیفهمند

به نظر می رسد ستاد جلیلی، تمام خریدهایش را از مغازه های سر کوچه احمدی نژاد انجام داده که آن همه تبلیغات نجومی و سفرهای هوایی و زمینی گروهی و میتینگ های اتوبوسی و بنرهایی که همه کشور را پوشاندند در کنار هزینه های جاری و اجاره املاک و ... فقط ۱۲ میلیارد تومان، یعنی به قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری در منطقه متوسط نشین پونک تهران، هزینه داشته است!


کد مطلب: 220150

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/220150/سعید-جلیلی-سر-کوچه-احمدی-نژاد-خرید-کرده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir